کد خبر : 1617144 | 22 خرداد 1398 ساعت 01:11 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی های پرگل مدعیان در مقدماتی یورو 2020

تیم های آلمان، فرانسه و ایتالیا در دیدارهای امشب شان در مرحله مقدماتی یورو 2020 موفق شدند حریفان را شکست بدهند.

پیروزی های پرگل مدعیان در مقدماتی یورو 2020

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای شب چهارم رقابت های مقدماتی یورو 2020 امشب دنبال شد و همه تیم های مدعی توانستند حریفان شان را شکست بدهند. آلمان که میزبان استونی بود، با نتیجه 8-0 حریفش را در هم کوبید، فرانسه با چهار گل، در خانه آندورا به پیروزی رسید؛ بلژیک 3-0 اسکاتلند را شکست داد و ایتالیا در خانه، 2-1 از سد بوسنی گذشت.

تیم ملی آلمان که در دیدارهای اخیر، به فرم خوبش برگشته، در دیدار امشب مقابل استونی کار سختی نداشت و توانست با زدن 8 گل، پیروزی راحتی را جشن بگیرد.

ژرمن ها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که مارکو رویس قفل دروازه حریف را باز کرد. روی یک حرکت تمرین شده تیمی و پاس در عرض کِرِر بود که رویس در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

هفت دقیقه بعد، سرژ گنابری برتری میزبان را دوبرابر کرد. روی حرکت خوبی که لروی سانه آغاز کرده و پاس خود او، این بار گنابری بود که با یک ضربه ساده، توانست گل دوم آلمان را به نام خود ثبت کند.

در دقیقه 20، لئون گورتسکا گل سوم را برای آلمان به ثمر رساند. این بار جاشوا کیمیچ در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را گورتسکا با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

حملات آلمان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 26، این تیم به گل چهارم رسید. خطای مدافعان استونی روی گورتسکا، آلمان را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و گوندوگان توانست با یک ضربه دقیق، حساب کار را 4-0 کند.

آلمانی ها چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 37 به گل پنجم رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که مارکو رویس با یک شوت دیدنی، توانست گل دوم خود و گل پنجم تیمش را به ثمر برساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و تا دقیقه 61 همین نتیجه پا برجا بود تا اینکه گنابری برای بار ششم دروازه استونی را باز کرد. روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عرض هالستنبرگ مقابل دروازه به گنابری رسید و او هم با ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

آلمانی ها به حملات خطرناک شان ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 78 به گل هفتم رسیدند. روی پاس در عمق دراکسلر بود که تیمو ورنر در موقعیتی تک به تک با دروازه بان حریف، با یک ضربه چیپ، توپ را به قعر دروازه فرستاد.

اما این هم پایان کار نبود و ژرمن ها در فاصله دو دقیقه به پایان بازی، به گل هشتم رسیدند. روی حرکت خوب دراکسلر و پاس او، سانه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ نه چندان محکم، توانست جشنواره گل آلمان را تکمیل کند.

 

1412429

 

1412430

 

تیم ملی فرانسه که در دیدار قبلی برابر ترکیه شکست غیرمنتظره ای متحمل شده بود، امشب مقابل آندورا کار سختی نداشت و توانست با نتیجه 4-0 به برتری برسد.

بعد از اینکه شاگردان دیدیه دشان چند موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست دادند، سرانجام کیلیان امباپه در دقیقه 11 کار را تمام کرد. او که با پاس گریزمان، در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، بعد از یک پیشروی خوب، با یک ضربه چیپ، دروازه بان حریف را مغلوب کرد.

حملات فرانسه ادامه پیدا کرد و در دقیقه 30، این تیم به گل دوم رسید. روی دفع ناقص مدافع آندورا بود که فلورین توون، بن یدر را صاحب موقعیت کرد و ضربه والی او، گل دوم خروس ها را رقم زد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین دو گل به پایان خواهد رسید، فرانسوی ها در آخرین ثانیه از وقت های تلف شده نیمه اول، به گل سوم رسیدند. روی ارسال امباپه از سمت راست محوطه جریمه آندورا بود که توون با یک ضربه قیچی دیدنی، حساب کار را 3-0 کرد.

در نیمه دوم هم فرانسوی ها تیم برتر میدان بودند و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف داشتند اما تنها یک بار در دقیقه 60 توسط کورت زوما به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که زوما توانست در دو ضرب، دروازه حریف را باز کند و در نهایت فرانسه با همین نتیجه 4-0 به پیروزی رسید.

اما ترکیه که چند روز قبل با شکست دادن فرانسه، شگفتی ساز شده بود، امشب در خانه ایسلند شکست خورد. راگنار سیگوردسون در دقایق 21 و 32، دو بار برای ایسلند گلزنی کرد و تک گل توکوز در دقیقه 40، نتوانست مانع از شکست شاگردان شنول گونش شود.

 

1412427

 

1412431

 

بلژیک، مدعی اول گروه I هم بعد از سه پیروزی مقابل روسیه، قبرس و قزاقستان، امشب موفق شد با نتیجه 3-0 اسکاتلند را از پیش رو بردارد.

بلژیکی ها برای رسیدن به گل اول در این دیدار، تا آخرین ثانیه های نیمه اول صبر کردند تا اینکه روی حرکت عالی ادن هازارد و ارسال او، روملو لوکاکو با ضربه سر، کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه 57 پا برجا بود تا اینکه لوکاکو توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. بعد از اینکه دروازه بان اسکاتلند ضربه کوین دی بروین را به طور ناقص دفع کرد، لوکاکو با حضور به موقع، با ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

برتری شیاطین سرخ ادامه داشت تا اینکه مانند نیمه اول، شاگردان روبرتو مارتینس در وقت های اضافه نیمه دوم هم به گل رسیدند. روی همکاری با دریس مرتنس، دی بروین پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بلژیک با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد.

 

1412426

 

ایتالیا هم که در خانه میزبان بوسنی بود و بیش از سایر مدعیان به دردسر افتاد، در نهایت توانست با نتیجه 2-1 به پیروزی دست پیدا کند.

در این دیدار ابتدا این بوسنی بود که با گل ادین ژکو در دقیقه 32 پیش افتاد. روی حرکت خوب ویشکا از سمت راست و پاس در عرض او، ژکو مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

بوسنی نیمه اول را با برتری به رختکن رفت اما ایتالیا در ابتدای نیمه دوم توانست به گل تساوی برسد. در دقیقه 49 بود که روی یک ضربه کرنر تمرین شده، لورنزو اینسینیه ارسال دیدنی برناردسکی را با ضربه والی تماشایی، تبدیل به گل اول آتزوری کرد.

تلاش ایتالیایی ها برای رسیدن به گل برتری، سرانجام در دقیقه 86 نتیجه داد و پاس اینسینیه را وراتی با یک ضربه بغل پای حساب شده، تبدیل به گل برتری ایتالیا کرد تا این تیم با 12 امتیاز از 4 بازی، در صدر جدول گروه J قرار بگیرد.

 

1412428

 

1412425

دیدگاه‌ها