کد خبر : 1619324 | 01 تیر 1398 ساعت 19:10 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره محبوب کاپیتان کیست؟

جلسه ای در خانه لیونل مسی؛ تغییر سرنوشت بارسا!

مدتی قبل جلسه ای در خانه لیونل مسی برای تبیین استراتژی های نقل و انتقالاتی تابستان بارسلونا برگزار شد.

جلسه ای در خانه لیونل مسی؛ تغییر سرنوشت بارسا!


به گزارش "ورزش سه"، شکست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول در دیداری غیرمنتظره، اتفاقی بود که نباید برای بارسلونا رخ می داد و رخ داد. 11 روز بعد، جوزپ بارتومئو برای ملاقات با لیونل مسی و آرام کردن اوضاع راهی خانه کاپیتان بارسلونا گشته و در آنجا جلسه ای برای تقویت رختکن بارسلونا برگزار شد.

 

1414523

 

در آن جلسه مشخص شد که شرایط بارسا بدون نیمار در این دو فصل مناسب نبوده و بارتومئو منزل لیونل مسی را با یک برنامه مدون ترک کرد که حتی بعد از شکست در فینال کوپا دل ری در هفته بعد مقابل والنسبا نیز آن را تغییر نداد؛ ماندن ارنستو والورده روی نیمکت برای فصل بعد و تلاش برای خرید نیمار.

 

همچنین در این جلسه در مورد آنتوان گریزمان نیز صحبت شد اما واکنش رختکن به انتقال او منفی بوده است و مشخص نیست برنامه بارسا برای فصل بعد نسبت به جذب این ستاره فرانسوی چه خواهد شد.

 

اما از زمان پایان جلسه در خانه مسی، شرایط نیمار تغییر کرده و جذب وی دشوار شده است. وی اخیرا متهم به تجاوز به یک دختر برزیلی شده اما با توجه به خسته شدن پاری سن ژرمن از رویکرد ستاره برزیلی و البته تمایل لیونل مسی، هنوز احتمال این انتقال زیاد است.

 

1414524

 

منطقی ترین روش برای جذب نیمار، فروش فیلیپ کوتینیو یا معاوضه وی است زیرا با ورود نیمار دیگر ماندن وی منطقی نیست. اگر بارسا بتواند با رقمی در حدود 100 میلیون یورو کمتر از فروش نیمار او را جذب کند، انتقالی خوب برای این باشگاه خواهد بود.

 

اما مهم ترین نکته اینجاست که لیونل مسی خواهان بازگشت نیمار بوده و بارسا علاقمند به در اوج ماندن کاپیتان خود طی 3 تا 4 سال بعدی است؛ پس پاسخ مثبت دادن به خواسته او منطقی ترین یا حدقل امن ترین روش خواهد بود.

 

منبع: اسپورت

دیدگاه‌ها