کد خبر : 1618386 | 28 خرداد 1398 ساعت 10:48 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار هیات مدیره پیشکسوتان استقلال با صالحی امیری

اعضای هیات مدیره پیشکسوتان استقلال در نشستی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک روز گذشته میزبان اعضای هیات رییسه شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان بود و در این نشست در خصوص مباحث مربوط به این تشکل و باشگاه استقلال بحث و تبادل نظر شد.

 

این نشست با حضور سرپرست دبیری کمیته ملی المپیک و میزبانی صالحی امیری برگزار شد و در آن سید کاظم اولیایی، علی جباری، نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی، جهانگیر کوثری، هادی نراقی و علی نظری به عنوان اعضای هیات مدیره این شرکت حضور داشتند.

 

در این نشست ابتدا سید کاظم اولیایی رییس هیات مدیره پیشکسوتان استقلال ایرانیان گزارشی از چگونگی تاسیس و محورهای فعالیت این انجمن و شرکت تعاونی سهامی عام استقلال ایرانیان ارائه نمود و در ادامه صالحی امیری با ابراز خرسندی از نهادسازی در باشگاه ها به خصوص در بخش های پیشکسوتان، مدیران و هواداران آن را گامی جدی در فرآیند خصوصی سازی و مدیریت استاندارد باشگاه ها برشمرد و بر تلاش خود برای حمایت های لازم توسط دولت و سازمان های وابسته از تشکل های شکل گرفته شده با محوریت پیشکسوتان تاکید داشت.

 

رییس کمیته ملی المپیک برند و نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس را مدیون زحمات پیشکسوتان دانسته و آنها را صاحبان اصلی برندهای سرخابی برشمردند و همچنین اداره و مدیریت باشگاه های پرطرفدار را توسط اهالی متخصص و دلسوز، در قالب شرکت های حقوقی و رسمی ثبت شده شایسته و ارجح دانست.

 

در این جلسه صالحی امیری ایراداتی را در نحوه واگذاری و روش قیمت گذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس یادآور شد و بر لزوم توجه به ماهیت فرهنگی بودن آن باشگاه ها نکاتی را متذکر شد.

 

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به نادرستی مسیر واگذاری باشگاه‌های سرخابی، بر اصلاح آن تاکید نمود و لزوم استفاده از چهره‌های خوش نام و پیشکسوتان ورزش را در اصلاح این مسیر الزامی دانست.

 

در پایان اعضا هیات مدیره شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان ضمن بازدید از موزه ملی ورزش در محل آکادمی ملی المپیک و با تقدیر از این اقدام فرهنگی-ورزشی رییس کمیته ملی المپیک، آمادگی خود را جهت اهدا یادگاری های دوران بازی خود با راه اندازی غرفه اختصاصی باشگاه استقلال اعلام نمودند.

 

دیدار صالحی امیری با پیشکسوتان استقلال

دیدگاه‌ها