کد خبر : 1618527 | 28 خرداد 1398 ساعت 20:01 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: فن دایک باعث ترس رقبا در زمین می شود

آلیسون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول به تمجید از عملکرد ویرژیل فن دایک پرداخت.

آلیسون: فن دایک باعث ترس رقبا در زمین می شود

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون در فصل جاری موفق شد عنوان دستکش طلایی و بهترین دروازه بان فصل لیگ برتر را از آن خود کند که در این میان عملکرد فن دایک تاثیر مهمی داشت و حالا گلر برزیلی مدعی شده حضور فن دایک در میدان باعث ترسیدن رقبا می شود.

 

آلیسون به وب سایت باشگاه لیورپول گفت: "فن دایک اعتماد به نفس زیادی به تیم و بازیکنان می دهد. فن دایک مانند یک غول در زمین باعث هراس رقبا می شود و برای من او بازیکنی ویژه است.

 

1413805

 

مدافعان بزرگ مانند جوئل ماتیپ، جو گومز و دژان لوورن در مقابل من بازی می کنند. همه در این فصل عملکرد خوبی داشتند اما فن دایک توانایی های خاصی داشته و بازیکنی بزرگ است."

 

آلیسون در مورد شرایط خود در لیورپول گفت: "من خوشحالم که در لیورپول در کنار کادر فنی ، بازیکنان و هوادارانی بزرگ کار می کنم. شرایط در انگلیس خیلی با فوتبال من در ایتالیا و برزیل متفاوت نیست، من برای تیم ملی برزیل هم بازی می کنم و در این شرایط شما در برابر هر نوع بازیکنی قرار می گیرید. انتقال به لیگ برتر برای من یک قدم به سمت جلو در دوران ورزشی ام بود.

تمام تمرکز من روی بازی های لیورپول است و تلاش می کنم بهترین عملکرد خود را ارائه داده و تغییر در شهر و کشور محل زندگی خود را خیلی احساس نکنم."

دیدگاه‌ها