کد خبر : 1619006 | 31 خرداد 1398 ساعت 11:40 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

از چند ماه قبل تصمیم به ترک پرسپولیس را گرفته بودم

برانکو: می‌خواهم با الاهلی تمام جام‌ها را ببرم

سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید که از مدت‌ها قبل تصمیم به ترک این تیم گرفته بود و انگیزه زیادی برای جلب رضایت هواداران تیم جدید خود دارد.

برانکو: می‌خواهم با الاهلی تمام جام‌ها را ببرم
به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری «سعودی لیگ» عربستان گفت که تصمیمش برای ترک ایران را از چند ماه قبل گرفته و از همان زمان نیز مذاکرات خود را با تیم جدیدش، الاهلی آغاز کرده بود.
 

سرمربی کروات پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از چند ماه قبل، زمانی که تصمیمم برای ترک پرسپولیس قطعی شد، مذاکراتم را با مقامات الاهلی آغاز کردم. روند مذاکرات هم به صورت یکنواخت و با سرعتی خوب پیش می‌‌رفت تا اینکه ما به توافق نهایی دست پیدا کردیم. به اینکه سرمربی تیمی مانند الاهلی شده‌ام افتخار می‌‌کنم، تیمی که تاریخچه پرافتخاری دارد و می‌‌خواهم با این تیم نتایجی کسب کنم که هواداران را خوشحال کند.

 

برانکو با تأکید بر اینکه برای او جلب رضایت هواداران الاهلی بسیار مهم است، ادامه داد: در فوتبال، هواداران مهمترین چیز هستند. تمام کاری که ما انجام می‌دهیم هم برای خوشحال کردن آنهاست. امیدوارم رضایت هواداران الاهلی را جلب کنم و اطمینان دارم که ما می‌توانیم آنها را به چیزی که می‌خواهند برسانیم و برای بردن تمام بازی‌ها و لیگ تلاش کنیم.

 

برانکو در ادامه درباره دو هموطنش زوان مامیچ و اسلاون بیلیچ که پیش از این در عربستان مربیگری کرده‌اند (به ترتیب در تیم‌های الهلال و الاتحاد) و به دلیل عدم موفقیت اخراج شدند، اظهار داشت: بیلیچ الان سرمربی تیم وست‌بروموویچ است. زوران هم مربی خوبی است اما هر دوی آنها برای اولین بار در شرایطی مانند آنچه لیگ عربستان دارد کار می‌کردند و به همین دلیل نتوانستند خیلی سریع خودشان را با لیگ این کشور تطبیق دهند. اینجا کسی نمی‌‌تواند مدت زیادی برای کسب نتیجه صبر کند و به همین دلیل سرنوشت مربیان اینگونه رقم می‌خورد.

دیدگاه‌ها