کد خبر : 1621483 | 12 تیر 1398 ساعت 16:21 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه آذری به ایرج عرب

پرسپولیس برای جذب شکاری از فیفا استعلام کند

پرسپولیس برای جذب رضا شکاری مهاجم جوان و آینده دار باید از فیفا استعلام کند؛ این توصیه جدی از سوی سعید آذری به مدیران پرسپولیس است.

به گزارش" ورزش سه" باشگاه پرسپولیس در پروسه جذب مهاجم به سراغ رضا شکاری ستاره جوان تیم های روستوف روسیه و ذوب آهن اصفهان رفته است و گفته می شد این بازیکن امروز قراردادش را با پرسپولیسی ها امضا خواهد کرد اما سعید آذری در پستی اینستاگرامی از پرسپولیسی ها خواسته است که قبل از قرارداد حتما از فیفا استعلام بگیرند.


آذری درحالی که شکاری در حال مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس است در این پست نوشت:« ابتدا عرض میکنم این عکس تزیینی است و محمد انصاری عزیز مشکلی ندارد.(معلوم نیست او چرا عکس عرب و انصاری را در اینستاگرامش گذاشته است) جای آقای عرب بودم برای عقد قرار داد با یک بازیکن خاص که شایعه شده است از فیفا استعلام میگرفتم. برای احترام به هواداران پر شور پرسپولیس مجبورم این مشورت را به دوست خوبم بدهم تا بعدا از سعید آذری گله نکنند. به هر حال نمی خواهم باز هم با احساسات مردم بازی شود و بگویند ما نمی دانستیم و کاش به ما گفته بودید. البته امیدوارم این بازیکن مشکلی نداشته باشد و با همه وجود در خدمت پرسپولیس باشد. ولی شرط حرفه ای گری شما و شرط شرافت من است که بگویم.»


این پست در ارتباط با شکایتی است که باشگاه ذوب آهن چندی قبل و بعد از قرارداد رضا شکاری با روبین کازان توسط وکیل ایتالیایی اش به فیفا ارسال کرد. در آن زمان شکاری البته ادعا کرد که برگه فسخ قرارداد قانونی اش را از سازمان لیگ گرفته است و زمانی که به کازان پیوسته بازیکن آزاد بوده است:« من 9 ماه بدون تیم بودم و خودم به صورت انفرادی (در بوستان محلی) تمرین می‌کردم تا کمی شرایط بدنی‌ام را حفظ کنم. چند ماه پیش هم با باشگاه روستوف توافق کرده بودم، اما باشگاه ذوب‌آهن اجازه نداد که من با توافق دو طرفه و رضایت باشگاه از این تیم جدا شوم و در نهایت ناچار به فسخ قرارداد یک‌طرفه شدم. از زمان فسخ قراردادم با باشگاه ذوب‌آهن، بازیکن آزاد هستم، اما آنها همچنان اصرار دارند که من بازیکن این تیم هستم. بازیکنی که درست یا غلط قرارداد خود را فسخ کرده و بازیکن آزاد است، دیگر به باشگاه قبلی خود تعلق ندارد.»


با این وصف و با وجود اینکه فدراسیون فوتبال ایران آی تی سی شکاری را برای روبین کازان را پیش از این صادر کرده باید دید پرسپولیس امروز با این مهاجم جوان و آینده دار قرارداد می بندد یا نه آن ها به توصیه سعید آذری عمل خواهند کرد و از فیفا استعلام می گیرند.

 

1416906

دیدگاه‌ها