کد خبر : 1564203 | 05 آبان 1397 ساعت 15:13 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: رئال زخمی و خطرناک تر از همیشه است

فردا بارسلونا در نوکمپ میزبان رئال مادرید است در دیداری که دو تیم شرایط متفاوتی را تجربه می کنند.

والورده: رئال زخمی و خطرناک تر از همیشه است

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی بارسلونا به بازیکنانش هشدار داد این رئال مادرید زخمی حالا تیمی خطرناک تر از همیشه در ال کلاسیکوی فردا عصر خواهد بود.

 

رئال سه شنبه گذشته پس از 5 بازی بدون پیروزی، سرانجام توانست یک برد به دست بیاورد. برتری 2-1 برابر ویکتوریا پلژن البته نتوانست بحران را از این تیم دور کند. در سوی مقابل بارسای صدرنشین، با برتری 2-0 برابر اینتر، روحیه مضاعفی برای ال کلاسیکو کسب کرد.

 

 

1348717

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« از چند منظر می توان به این بازی نگاه کرد. از لحاظ تاکتیکی، هیجانی و .... پس از دو بازی خوب و دو پیروزی روحیه بخش به ال کلاسیکو رسیده ایم. فردا باید تنها روی ارائه بازی همیشگی خودمان تمرکز کنیم.

رئال تیمی زخمی است و در چنین شرایطی از همیشه خطرناک تر خواهد بود. کافی است به سال های اخیر نگاه کنید که رئال در چنین موقعیت هایی چه واکنشی از خود نشان داده است. آنها تیم بسیار بزرگی هستند و ابزارهای خودشان برای ضربه زدن به ما را دارند. در آغاز فصل، رئال بازی های بسیار خوبی را به نمایش می گذاشت.»

 

یازده مرد اصلی ال کلاسیکو:« از حالا می دانم تیمم را با چه ترکیبی به مصاف رئال بفرستم ولی اینجا به شما نخواهم گفت. رافینیا؟ درست است که او در بازی با اینتر فوق العاده بود اما ال کلاسیکو دیداری متفاوت است با این حال نمی خواهم الان اطلاعاتی به تیم رقیب بدهم.»

 

 

1346808

 

 

ال کلاسیکوی بدون مسی و رونالدو:« رئال رونالدو را دیگر در اختیار ندارد و از ابتدای فصل بدون او بازی کرده اما مسی تنها یک هفته است که مصدوم شده و تا چند هفته او را در اختیار نخواهیم داشت. پیش از حضور مسی و رونالدو نیز ال کلاسیکو همیشه دیدار مهم و پرتنشی بود. از پرتاب چاقو، فندک و کله خوک گرفته تا چیزهای دیگر که نشان می دهد، ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو نیز هیجان خاص خود را خواهد داشت. تنها غایب رئال کارواخال است و روی این موضوع کار کرده ایم.»

 

هواداران:« قطعا نقش مهمی در بازی فردا خواهند داشت. داشتن یکصدهزار هوادار که شما را رو به جلو هل می دهند، فوق العاده است. می دانیم که برای بازی فردا، شور و حال و هیجان بالایی دارند.»

 

مشکلات دفاعی:« برابر سویا به خاطر شرایط بازی کمی در دفاع بی نظم بودیم ولی مقابل اینتر شرایط به مراتب بهتری در دفاع داشتیم. برای فردا انتظار انسجام دفاعی خوبی از تیمم دارم.»

 

آرتور:« او اگر از لحاظ بدنی در شرایط خوبی باشد، اولین ال کلاسیکو خود را تجربه خواهد کرد و قطعا بازی متفاوتی برایش خواهد بود. او به خوبی خودش را با فلسفه بارسا وفق داده است.»

 

دیدگاه‌ها