کد خبر : 1579582 | 08 دی 1397 ساعت 10:00 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یونایتد، راه حل فنرباغچه برای فرار از سقوط

فنرباغچه برای جدا شدن از قعر جدول در نیم‌فصل دوم لیگ ترکیه، به دنبال جذب چهار تا پنج ستاره بزرگ است که مهمترین آنها مروان فلینی ستاره بلژیکی منچستر یونایتد است.

ستاره یونایتد، راه حل فنرباغچه برای فرار از سقوط

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه یکی از سه غول بزرگ فوتبال ترکیه که در فصل جاری شرایط بسیار بدی را سپری کرده و در کمال شگفتی در انتهای نیم‌فصل اول در رتبه‌ یکی مانده به پایان جدول سوپرلیگ ترکیه قرار دارد برای جبران مافات در نیم‌فصل دوم به دنبال جذب 4 تا 5 ستاره بزرگ خارجی است که به گزارش روزنامه ترکیه‌ای تقویم مروان فلینی ستاره بلژیکی یونایتد مهمترین آنها است.

 

به گزارش تقویم فنرباغچه که برای شلوغ‌ترین و پرهزینه‌ترین دوران نقل و انتقالات نیم‌فصل سالهای اخیر خود آماده می‌شود به دنبال جذب ستاره بلژیکی منچستریونایتد است، انتقالی که در صورت انجام مهمترین بمب نقل و انتقالات ژانویه فوتبال ترکیه خواهد بود. به گزارش تقویم مذاکرات رسمی فنرباغچه با فلینی از یک سو و با باشگاه منچستریونایتد از سوی دیگر آغاز شده است.

 

1367539

 

تقویم در گزارش خود می‌گوید مدیران فنرباغچه ابتدا با مروان فلینی گفتگو و مذاکره کرده‌اند. به گزارش این روزنامه ترک، اوله گونار سولسشر سرمربی جدید یونایتد با توجه به اینکه در برنامه‌های خود برای این تیم جایی برای فلینی متصور نیست با فروش او موافقت کرده است.

 

فلینی که از نگاه سولسشر به خود با خبر بوده و از این موضوع ابراز ناراحتی می‌کرده به همراه مدیر برنامه‌هایش با مدیران فنرباغچه پشت میز نشسته و مذاکره کرده و در این مذاکره به فنرباغجه گفته که در صورتی که در مورد مسائل مالی به توافق برسند به این باشگاه ترک نقل مکان خواهد کرد.

 

تقویم می‌گوید در مذاکره دوم فنرباغچه و فلینی، دستمزد او و شرایط قرارداد به بحث گذاشته خواهد شد. در صورت توافق با فلینی، چانه‌زنی فنرباغچه با باشگاه یونایتد آغاز خواهد شد. تقویم می‌گوید کادر فنی فنرباغچه به جذب فلینی و انتقال او به استانبول اصرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها