کد خبر : 1559327 | 15 مهر 1397 ساعت 09:30 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: امیدوارم دی بروین برای سیتی بازی کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ابراز امیدواری کرد که کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی آماده بازگشت به میادین باشد و مقابل تیمش به میدان برود.

کلوپ: امیدوارم دی بروین برای سیتی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بلژیکی از ماه آگوست به علت مصدومیت زانو از میادین به دور بوده ولی زودتر از موعد به میادین بازخواهد گشت. در حالی که دی بروین از بهترین های فصل گذشته بود و کمک زیادی به تیم پپ خواهد کرد، کلوپ از بازگشت او ابراز خوشحالی کرد.

 

 

1332371

 

 

او گفت:" بله من خوشحالم که او برگشته است. من واقعا بازی او را دوست دارم. استعداد، توانایی، رویکرد و همه این‌ها که در نهایت به تصمیم گیری ختم می‌شود. او از توانایی درست استفاده می‌کند، البته که داوید سیلوا هم چندان تفاوتی با او ندارد. سیلوا و دی بروین بهترین ترکیب هستند. کوین هنوز در سن و سالی است که جای پیشرفت بسیاری دارد. او 27 سال سن دارد بنابراین باید انتظار اتفاقات بزرگی از سوی او را داشت.

 

مصدومیت چه زمانی رخ داد؟ ماه آگوست؟ حالا اکتبر است. این یعنی خیلی سریع. باورنکردنی است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده زیرا در انگلیس، اطلاعات درستی راجع به مصدومیت‌ها در اختیار قرار نمی‌گیرد. این موضوع تفاوت بسیاری با آلمان داد. وقتی دفعه اول راجع به این موضوع شنیدم، فکر نمی‌کردم که انقدر سریع ریکاوری کند. ما می‌خواهیم سیتی را شکست دهیم و این دیگر بر کسی پوشیده نیست. باید تلاشمان را انجام دهیم ولی می‌خواهیم بهترین سیتی را شکست دهیم و کوین دی بروین نیز قطعا عضوی از این تیم است."

دیدگاه‌ها