کد خبر : 1518699 | 31 فروردين 1397 ساعت 01:12 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار چلسی در خانه برنلی

چلسی در دیداری خارج از خانه مقابل برنلی به پیروزی 2-1 رسید و به کسب رتبه چهارم جدول این فصل لیگ برتر امیدوار شد.

پیروزی دشوار چلسی در خانه برنلی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که در دیدار رفت با نتیجه 3-2 مغلوب برنلی شده بودند، امشب توانستند در ترف مور این تیم را شکست داده و به روند 5 پیروزی پیاپی این تیم پایان بدهند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 6 چلسی اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد و الیویه ژیرو می توانست دروازه حریف را باز کند اما حضور به موقع جیمز تارکوفسکی، مانع از گلزنی او شد.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق 9 و 11، دو موقعیت دیگر روی دروازه میزبان ایجاد کرد اما باز هم نتوانستند به گل برسند. اما تلاش آبی ها سرانجام در دقیقه 20 به ثمر نشست. حرکت خوب موزس از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، بعد از برخورد به لانگ، وارد دروازه برنلی شد و چلسی 1-0 پیش افتاد.

 

1297035

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان چلسی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند. در دقایق پایانی نیمه اول تیم میزبان تا اندازه ای پیش کشید اما تلاش آنها برای زدن گل تساوی هم ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را برنلی بهتر آغاز کرد اما این چلسی بود که می توانست در دقیقه 55 به گل برسد. روی اشتباه لاوتون، انگولو کانته با یک پاس خوب، موراتا را صاحب توپ کرد اما این ستاره اسپانیایی بعد از پشت سر گذاشتن مدافع حریف، نتوانست ضربه اش را وارد دروازه کند.

حملات چلسی ادامه پیدا کرد اما این برنلی بود که در دقیقه 64 به گل تساوی رسید. گودموندسون که پشت محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم که در بین راه به بارنز برخورد کرد، توانست حساب کار را 1-1 کند.

اما این نتیجه تنها 5 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 69، چلسی بار دیگر پیش افتاد. ارسال امرسون از سمت چپ در محوطه جریمه برنلی به موزس رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1297036

 

بازیکنان میزبان می توانستند خیلی سریع بار دیگر به گل تساوی برسند اما ضربه سر سم ووکس را کورتوا در اختیار گرفت.

در دقایق پایانی تیم میهمان صاحب موقعیت های بیشتری شد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود چلسی به پایان رسید.   

دیدگاه‌ها