کد خبر : 1513696 | 08 فروردين 1397 ساعت 10:12 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از تیم شیت بازی ایران – الجزایر(عکس)

پوشش رسانه ای بازی دو تیم ایران و الجزایر در شهر گراتس به اندازه ای ضعیف و دور از انتظار بود که انتقادات زیادی در پی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری دومین بازی تدارکاتی تیم ملی در شهر گراتس اتریش آن هم در اردوی نوروزی ایران در کنار نتیجه خوبی که برای ملی پوشان در پی داشت، با انتقاداتی نیز در نحوه پوشش رسانه ای روبرو شد؛ از جمله این که قبل از بازی مسئولان برگزاری "تیم شیت" مصاف دو تیم را با دست نوشته در اختیار نماینده های رسانه های گروهی دو کشور قرار دادند.


اقدامی که با تعجب رسانه های حاضر در ورزشگاه روبرو و بهانه ای شد تا برخی از خبرنگاران و نویسنده های حاضر از دو کشور در توئیت های خود به این اتفاق اشاره کرده و نسبت به آن واکنش نشان بدهند؛ درست مثل یکی از توئیت ها که مدعی شد فهرست بازیکنان ارائه شده از دو تیم قبل از بازی همچون برگه های امتحانی در مدارس ابتدایی بود!


این اتفاق آن هم در کشوری مثل اتریش که تمام ورزشگاه های آن با بهترین امکانات رسانه ای تجهیز شده است، نشان می دهد سیستم پشتیبانی در نظر گرفته شده برای پوشش خبری و رسانه ای چندان مورد توجه مسئولان ایرانی همین طور میزبان اتریشی در اولویت قرار نداشته است.

 

1292110

دیدگاه‌ها