کد خبر : 1589507 | 16 بهمن 1397 ساعت 20:10 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه ویژه زلاتان برای مدافع منچستریونایتد

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق منچستریونایتد از توصیه اش برای ویکتور لیندلوف، مدافع این تیم برای اثبات خود در اولدترافورد پرده برداشت.

توصیه ویژه زلاتان برای مدافع منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، لیندلوف به عنوان یکی از با استعدادترین مدافعان جهان شناخته می‌شود که یونایتد در سال 2018 او را به خدمت گرفت. هر چند یونایتد 40 میلیون پوند برای جذب او هزینه کرد ولی لیندلوف در لیگ انگلیس دچار مشکل شد و در فصل اولش تنها 13 بار از ابتدا در ترکیب تیمش در لیگ برتر قرار گرفت. او در این فصل روند متفاوتی در پیش گرفته و 20 بازی برای تیمش انجام داده است و به یک گزینه مطمئن برای سولسشر تبدیل شده است. حال زلاتان از توصیه اش برای هموطنش خبر داد.

 

 

1379401

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم او در ابتدا روزهای سختی را در یونایتد سپری می‌کرد ولی فکر می‌کنم برای سوئدی ها این اتفاق طبیعی باشد. وقتی یک سوئدی به جایی می‌رود با همه رفتار دوستانه ای دارد. چه بازی کند، چه بازی نکند، باز هم رفتارش دوستانه است. به او توضیح دادم و گفتم « گوش کن، تمام این بازیکنان برای تو مثل یک سد هستند. تو اینجایی که زنده بمانی. اینجا نیستی که با همه دوستانه رفتار کنی بنابراین باید بدرخشی. اگر خوب کار نکنی، باشگاه مشکلی در فروشت ندارد و اوضاع اینطور پیش می‌رود.»

 

فکر می‌کنم اخیرا خوب کار کرده است و نسبت به سال اول که دچار مشکل شده بود، بیشتر بازی می‌کند. فکر می‌کنم وقتی بازی می‌کند اعتماد به نفس بیشتری دارد. امیدوارم به این روند ادامه دهد و روحیه محکمش را تقویت کند زیرا فکر نمی‌کنم از لحاظ کیفی مشکلی داشته باشد، بیشتر موضوع ذهنی است."

دیدگاه‌ها