کد خبر : 1260540 | 27 مرداد 1394 ساعت 02:05 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

بابا رحمان:

پیوستن به چلسی یک شانس بزرگ است

مدافع جدید چلسی از دوران حضورش در آگسبورگ به نیکی یاد کرد و خود را وامدار آن دانست.

پیوستن به چلسی یک شانس بزرگ است
به گزارش "ورزش سه"، عبدالرحمان بابا که طی روزهای اخیر به توافق نهایی با باشگاه چلسی دست یافت، در آخرین مصاحبه‌اش داخل خاک آلمان اظهار داشت:" گرفتن این تصمیم واقعا برایم آسان نبود، چرا که هم در شهر آگسبورگ و هم در باشگاه از هر نظر احساس راحتی و رضایت می‌کردم. اما رفتن به انگلیس برای من یک شانس بسیار بزرگ است که در تیم بزرگی مثل چلسی بازی کنم، برای همین خواستم این قدم را بردارم.
بویژه خوشحالم که می‌توانم کنار بسیاری از فوتبالیست‌های درجه یک دنیا بازی کنم. البته این وظیفه خطیری را بر دوش من می‌گذارد. مشتاقانه منتظر بازی مقابل استون ویلا، سوانسی، لستر سیتی و بورنموث هستم زیرا در دیدار برابر این تیم‌ها می‌توانم هم‌وطنان ملی‌پوشم یعنی جوردان آیو، آندره آیو، جفری شلوپ و کریستین آستو را ملاقات کنم."
وی درمورد کسب غافلگیرکننده جایگاه ششم جدول فصل قبل بوندسلیگا با آگسبورگ هم گفت:" فصل گذشته برای من باورنکردنی بود و خیلی خیلی افتخار می‌کنم که بخشی از این تیم فوق‌العاده بودم. ما در سالی که گذشت فصل جدیدی در تاریخ باشگاه آگسبورگ نوشتیم و من مطمئنم که انرا فراموش نخواهم کرد. مسلما هرجا که بروم، پیگیر اخبار مربوط به آگسبورگ می‌مانم و برای هم‌بازی‌های سابقم آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین مایلم از هواداران تیم برای حمایت‌های بی‌دریغشان تشکر کنم. برای کل باشگاه بهترین‌ها را آرزو دارم وامیدوارم دوباره فصل موفقیت‌آمیزی را سپری کنند."
گفتنی است این مدافع غنایی که فصل گذشته 31 بار با پیراهن آگسبورگ به میدان رفت، روز گذشته در ازای مبلغ 20 میلیون یورو با قراردادی پنج ساله به چلسی انگلستان پیوست.

دیدگاه‌ها