کد خبر : 1586880 | 06 بهمن 1397 ساعت 11:15 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدافع استرالیا به اشتباه مرگبار

میلوس دگنک، مدافع تیم ملی استرالیا، مسئولیت اشتباه بزرگی که شب گذشته مقابل امارات رخ داد و باعث حذف استرالیا از جام ملت های آسیا شد را برعهده گرفت.

واکنش مدافع استرالیا به اشتباه مرگبار

به گزارش "ورزش سه"، دگنک روی پاس رو به عقبی که برای متیو رایان ارسال کرد، دچار اشتباه شد تا علی مبخوت توپ را برباید و با پشت سر گذاشتن رایان، دروازه استرالیا را باز کند تا امارات به جمع 4 تیم صعود کرده و مدافع عنوان قهرمانی حذف شود. اما مدافع 24 ساله که اخیرا از ستاره سرخ بلگراد راهی الاهلی عربستان شده، مسئولیت این اشتباه را به گردن گرفت.

 

 

1376523

 

 

او گفت:" بودن در این شرایط، خیلی سخت و افتضاح است. بودن در کفش‌ها و پوست من افتضاح است ولی فوتبال همین است، شرایط اینگونه پیش می‌رود. خیلی برای خودم ناراحت نیستم ، بلکه برای کشور و تیمم ناراحتم زیرا به خاطر اشتباه من این رقابت ها اینگونه پایان یافت. ولی زندگی فوتبالی یعنی همین. باید با آن کنار آمد. قبلا هم در شرایط مشابهی بوده ام، باید درس گرفت و رشد کرد و رو به جلو رفت. من 24 ساله هستم، بزرگ شده ام و می‌توانم این حقیقت را باور کنم که اشتباه کرده ام ولی فوتبال همین است. در زندگی ام اتفاقات بزرگی پیش رو خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها