کد خبر : 1183781 | 17 آبان 1393 ساعت 15:29 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

آمارعجیب بارسادر استفاده ازضربات ایستگاهی

بارسلونا در زمان گواردیولا معروف به تیمی بود که برنامه خاصی برای استفاده از ضربات ایستگاهی اعم از کرنر و سانترهای ارسالی از جناحین ندارد.

آمارعجیب بارسادر استفاده ازضربات ایستگاهی
به گزارش "ورزش سه"، حال گویا این مشکل به بارسلونا انریکه نیز سرایت کرده است. با 4 کرنری که بارسا در مقابل آژاکس زد، تعداد کرنرهای این تیم در فصل جاری به 100 رسید. جالب اینجاست که این تیم هنوز نتوانسته از روی کرنرها به هیچ گلی دست یابد. تنها یک بار و در بازی مقابل آپوئل بود که روی سانتر راکیتیچ و ضربه سر پیکه،این تیم موفق به گلزنی از روی ارسال از جناحین شد.

68 کرنر از 100 کرنر بارسا را بازیکنانی ارسال کرده اند که تبحر خاصی در این امر دارند.راکیتیچ 34 بار،ژاوی 24 بار،مسی 4 بار، نیمار و اینستا نیز 1 بار ضربات کرنر بارسا را ارسال کرده اند. از آن سو بارسا 17 ضربه آزاد در همه رقابت ها پشت محوطه جریمه حریفانش به دست آورده که از آنها نیز استفاده نکرده است.

مسی و ژاوی زنندگان اغلب این ضربات آزاد بوده اند. سوارز نیز یک بار در سوپرجام کاتالونیا این کار را انجام داد. شاید زمان آن رسیده باشد تا راکیتیچ و نیمار نیز از هنر خود در زدن ضربات آزاد در بارسلونا استفاده کرده و شانس خود را مقابل آلمریا امتحان کنند.

دیدگاه‌ها