کد خبر : 1587097 | 07 بهمن 1397 ساعت 10:58 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

نامجومطلق: ژاپن را دست کم بگیریم، کارمان تمام است

تیم کی‌‌روش به معنای واقعی متحد است

پیشکسوت فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم کارلوس کی روش عنوان قهرمانی جام ملت ها را از آن خود کند.

تیم کی‌‌روش به معنای واقعی متحد است

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی ایران روز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا مقابل تیم ملی ژاپن قرار می گیرد. این بازی حساس در شرایطی برگزار می شود که بسیاری از هواداران فوتبال ایران امیدوار به برد تیم کارلوس کی روش و صعود به فینال هستند.


مجید نامجومطلق هافبک اسبق تیم ملی در این باره به ایرنا گفته است: تیم ملی فوتبال ایران شانس اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود. عملکرد ایران در این مسابقات قابل ستایش و ستودنی است.همانطور که پیش بینی می شد تیم ملی توانست از سد چین بگذرد. مربیان آنالیز دقیقی از حریف خود داشتند و بازیکنان به خوبی از نقطه ضعف شاگردان مارچلو لیپی که عمق دفاع شان بود نهایت استفاده را بردند.


وی درباره دیدار ایران مقابل ژاپن بیان کرد: ژاپن نسبت به جام جهانی 2019 روسیه تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته است و از قدرت این تیم کاسته شده است اما نباید این تیم را دست کم بگیریم چرا که ژاپن همواره تیم باهوش و قدرتمندی است و با انگیزه های زیادی مقابل ایران در زمین حاضر خواهد شد.


هافبک سابق تیم ملی تاکید کرد: بازی با ژاپن فینال زودهنگام جام ملت های آسیا خواهد بود و هر تیمی که از این مرحله به سلامت عبور کند شانس زیادی برای تصاحب جام خواهد داشت. از صمیم قلب امیدوارم با بازیکنان و مربیان توانمندی که در اختیار داریم کشورمان بتواند به این مهم دست پیدا کرده و شادی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.


نامجو مطلق در پایان گفت: یکی از بهترین تیم های ملی تمام ادوار خود را داریم و به معنای واقعی کلمه یک تیم متحد هستیم. بازیکنان به خوبی می دانند مربیان از آنها چه می خواهند و از طرف دیگر مربیان درک متقابلی از توانایی های فنی بازیکنان دارند.

دیدگاه‌ها