کد خبر : 982976 | 19 مرداد 1391 ساعت 10:29 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاری سن ژرمن، لوکاس مورا را به خدمت گرفت

ستاره برزیلی با سران باشگاه فرانسوی به توافق رسیده و در ماه ژانویه به این تیم منتقل خواهد شد .

پاری سن ژرمن، لوکاس مورا را به خدمت گرفت
سران باشگاه پاری سن ژرمن خبر خریداری لوکاس مورا از باشگاه سائوپائولو را اعلام کردند.
به نقل از گل طبق گزارشهای منتشره این خرید با قیمتی در حدود 35 میلیون یورو انجام شد و قرار بر این است که این ستاره برزیلی در ماه ژانویه به پارک دو پرنس منتقل شود.
این درحالی است که تیم های متعددی از جمله منچستریونایتد و اینتر هم به دنبال جذب این ستاره 19 ساله بودند.
البته این بازیکن جوان چند روز پیش اعلام کرده بود که مذاکراتی را با پاریسی ها آغاز کرده و روز 4شنبه سران پاری سن ژرمن از توافق با مورا خبر دادند.
دربیانیه منتشره در وب سایت رسمی پاری سن ژرمن می خوانیم:« پاری سن ژرمن و اف سی سائوپائولو بر سر انتقال لوکاس رودریگس مورا دا سیلوا به توافق رسیدند. این بازیکن و پاری سن ژرمن هم قراردادی را به امضا رساندند که از ژانویه سال 2013 تا جولای 2017 اعتبار خواهدداشت. این بازیکن در ژانویه 2013 به جمع هم تیمی های جدیدش اضافه خواهد شد و در نیم فصل دوم فصل 3-2012 برای تیم به میدان خواهد رفت.با خریداری یک بازیکن جوان در حد و اندازه های لوکاس رودریگس مورا داسیلوا، پاری سن ژرمن در حال شکل دادن به آینده است.»
لوکاس، چهارمین خرید بزرگ آنچلوتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی است.این تیم پیش از این هم تیاگو سیلوا، زلاتان ایبراهیموویچ و اسکیل لاوتزی را به خدمت گرفته بود.
شنیده می شود که این بازیکن برزیلی دستمزدی هفتگی 250 هزار یورو خواهد داشت و در جمع پردرآمدترین بازیکنان این باشگاه قرار می گیرد.
لوکاس درحال حاضر در اردوی تیم المپیک برزیل در لندن به سر می برد و برای کسب مدال برای تیمش مبارزه می کند. سلسائو شنبه شب در فینال بازیهای المپیک مقابل مکزیک قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها