کد خبر : 1190133 | 17 آذر 1393 ساعت 17:47 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری رئال - لودوگورتس

آنچلوتی(2): خرید زمستانی خواهیم داشت

رئال مادرید فردا در سانتیاگو برنابئو و در دیداری تشریفاتی، به مصاف لودوگورتس خواهد رفت.

آنچلوتی(2): خرید زمستانی خواهیم داشت
به گزارش "ورزش سه"، این آخرین بازی هر دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد بود. کارلو آنچلوتی، ساعتی پیش در نشست خبری این بازی شرکت کرد.بخش دوم صحبت های کارلتو در زیر می آید :

معیار شما برای انتخاب دروازه بان اصلی

فکر می کنم که در این زمینه، دیگر تنشی در تیم نداریم.ناواس در تمرینات خوب کار می کند و در دیدارهایی هم که به میدان رفته، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.او جدیت و حرفه ای گری خود را نشان داده و از این لحاظ، قدردان او هستم.در اکثر بازی ها کاسیاس بازی می کند و در برخی دیگر نیز ناواس.می خواهم انگیزه های کیلور را همیشه بالا نگه دارم.

کریستیانو

در مورد کریس چه باید بگویم؟ او فوق العاده و باورنکردنی است. انگیزه ای که او دارد، خارق العاده است و به همین روند نیز ادامه خواهد داد.برای خودش، هم تیمی هایش، باشگاه و هواداران، خیلی مهم است که او این انگیزه را همیشه در همین سطح نگاه دارد و چنین نیز خواهد کرد.

جذب لوکاس سیلوا
در زمستان

باید تا ژانویه و تعطیلات کریسمس صبر کنیم.پس از این مقطع، در مورد خرید سیلوا تصمیم گیری خواهم کرد. همه چیز به روند بهبودی خدیرا و مودریچ بستگی دارد. علاوه بر سیلوا، بازیکنان دیگری نیز مدنظر داریم.

خدیرا

ضربه ای که به سر او وارد شد، خیلی ساده نبود.او نتوانست به بازی ادامه دهد . نتوانست در تمرینات نیز شرکت کند. خدیرا در سال گذشته مدام مصدوم بود و امیدوارم که در سال 2015، دیگر دچار بدشانسی نشود.

استراحت دادن به رونالدو مقابل لودوگورتس

نیازی به استراحت ندارد چرا که وضعیت او بسیار خوب است. در غیر این صورت به او استراحت می دادم.


دیدگاه‌ها