کد خبر : 1588244 | 11 بهمن 1397 ساعت 18:26 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم از داوری کمتر ضربه بخوریم

امامی‌فر: از باخت مقابل استقلال عبرت گرفتیم

علیرضا امامیفر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: از قدرت پرسپولیس آگاه بودیم و روی غافلگیری گل خوردیم.

امامی‌فر: از باخت مقابل استقلال عبرت گرفتیم

به گزارش "ورزش سه" علیرضا امامیفر بعد از شکست مقابل پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: ما تا دقیقه ۹۰ به خوبی کار را انجام دادیم . از شرایط هجومی پرسپولیس آگاه بودیم. البته به هواداران خودمان بابت این بازی که انجام دادیم تبریک می‌گویم. ما امروز فوتبال خوبی ارائه دادیم. واقعیت این است که ما از قدرت تیم پرسپولیس و شرایط آنها آگاه بودیم و موضوعی نبود که برای ما پوشیده باشد.  ما در فوتبال سخت‌ترین کار را در این 90 دقیقه انجام دادیم و یارگیری نفر به نفر گذاشتیم تا فضا بسته بماند. تا پرسپولیس از منافذ استفاده نکند. حتما مشاهده کردید که این اتفاق افتاد و تا دقیقه 90 به خوبی این کار را انجام دادیم اما روی یک لحظه غفلت گل خوردیم و حذف شدیم. اهداف ما برای این بازی چیزهایی بود که به آن رسیدیم. ما نیاز به هماهنگی قبل از شروع لیگ و بازی با سایپا داشتیم و می‌خواستیم نقاط ضعف و قوت ما شناخته شود که این اتفاق افتاد. با نفراتی که قرار است به تیم ما اضافه شود سپیدرود متفاوتی را در نیم فصل دوم مشاهده خواهید کرد.


وی در ادامه گفت: ما سعی کردیم بازی منطقی انجام دهیم. ما تیم خودمان را می‌شناختیم و تیم مقابل را همه می‌شناسند. اگر جلوی پرسپولیس باز بازی می‌کردیم دچار مشکل می‌شدیم و اتفاقی رخ می‌داد که در بازی با استقلال در رشت رخ داد. ما از بازی استقلال درس گرفتیم و به این فکر می‌کردیم که مقابل پرسپولیس چه می‌خواهیم تا آن را انجام دهیم. ما زمانی که توپ داشتیم خوب بودیم و زمانی که توپ نداشتیم خوب نبودیم. باید این ضعف را برطرف کنیم تا در شهر خودمان مقابل هر تیمی مالکیت را به حداکثر برسانیم.


مربی تیم سپیدرود در خصوص سؤال خبرنگاری که از داوری انتقاد کرده بود گفت: به هر حال قشری که می‌تواند به فوتبال ما کمک کند داوران هستند. همانطور که داوران فوتبال را می‌فهمند ما هم قوانین داوری را مطالعه می‌کنیم. قانونی به نام برخورد وجود دارد. الان بازیکنان وزنه‌های 200 کیلویی می‌زنند و اگر قرار باشد هر برخوردی خطا باشد و این همه سوت زده شود ارتقاء فوتبال رخ نخواهد داد. داوران می‌توانند به ما کمک کنند تا فوتبال پیشرفت کند. نمی‌خواهیم وارد این مسائل شویم اما یاد یک شعر می‌افتم. به هر حال داوران می‌توانند قضاوت‌هایشان را بررسی کنند و امیدوارم برای شروع نیم فصل دوم تیم‌ها ضربه کمتری از داوری بخورند.


امامی‌فر در ادامه نشست خبری خود درباره صحنه گل و اینکه سپیدرود نسبت به نیم فصل اول بهتر شده، گفت: مطمئنا همینطور است و ما سعی می‌کنیم در کوتاه ترین زمان به بیشترین هماهنگی برسیم. ما در خط دفاع با مشکلاتی روبرو بودیم. امروز دفاع راست ما مقابل پرسپولیس که اولین بازی‌اش بود فوق‌العاده کار کرد و قابل ستایش بود. همینطور سایر بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. قطعا با اضافه شدن پیام صادقیان، لوکا و... شرایط ما بهتر می‌شود. همچنین ما به فکر جذب یک مهاجم هم هستیم. همه بازیکنان در کار تاکتیکی تا دقیقه 90 شرکت کردند. خوشحالم که تا دقیقه 90 کار تاکتیکی‌مان را انجام دادیم.ما از حالا به فکر بازی با سایپا هستیم و می‌خواهیم لیگ را با قدرت شروع کنیم.


وی درباره اینکه علی کریمی در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده و چه زمانی مدرک خود را دریافت خواهد کرد، گفت: فکر می‌کنم انشالله یک هفته تا دو هفته دیگر این اتفاق رخ دهد. بعد از آن باید ببینیم سازمان لیگ اجازه می‌دهد کریمی در نشست‌ها حاضر شود یا نه.

 

دیدگاه‌ها