کد خبر : 1575337 | 20 آذر 1397 ساعت 15:18 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری، روح الله باقری را نیمکت نشین می کند؟

درخشش هافبک- مهاجم تیم فوتبال استقلال در بازی با سپیدرود باعث شده تا شفر تصمیم بگیرد در بازی با پدیده هم از او استفاده کند.

انصاری،  روح الله باقری را نیمکت نشین می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، جابر انصاری بازیکنی است که در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده است اما آمادگی بالای او در تمرینات بالاخره شفر را مجاب کرد تا در بازی با سپیدرود او را به ترکیب اصلی اضافه کند.


اتفاقا جابر انصاری در این بازی که بعد از مدتها به میدان رفته بود عملکرد بسیار خوبی هم داشت و به جز این که گل چهارم تیمش را زد، توانست در حملات تیمش حضور فعال و پررنگی داشته باشد.

 

1362584


با این شرایط تا این لحظه تصمیم شفر بر این است که از جابر انصاری در ترکیب ثابت تیمش استفاده کند ولی این بار قرار است او به جای روح الله باقری در پست مهاجم هدف استفاده کند.


در بازی با سپیدرود وریا غفوری در پست دفاع راست به میدان رفته بود و جابر در پست وینگر راست بود اما چون قرار است او در بازی با پدیده در پست وینگر راست بازی کند، انصاری به احتمال فراوان در بازی با پدیده در پست مهاجم هدف بازی می کند و روح الله باقری نیمکت نشین خواهد شد.

 

1362583


جابر اگر بتواند در بازی با پدیده بازی کند و نمایش خوبی هم داشته باشد، به احتمال فراوان برای نیم فصل دوم هم حضور خود در این تیم را تثبیت می کند.


عکس: رضا سعیدی پور

 

دیدگاه‌ها