کد خبر : 1381317 | 30 آذر 1395 ساعت 14:51 | 45.5K بازدید | 1 دیدگاه

صعود کم دردسر تبریزی در گچساران

نفت و گاز گچساران 1-تراکتور 3؛ دو گام تا آسیا

شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود را در جام حذفی با موفقیت پشت سر بگذارند و تنها دو قدم تا رسیدن مجدد به آسیا فاصله داشته باشند.

نفت و گاز گچساران 1-تراکتور 3؛ دو گام تا آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را در گچساران برگزار کردند، آنها در این بازی موفق شدند با استفاده مفید از تجربه بازیکنان خود در برابر حریف سخت کوش خود به پیروزی برسند و خود را در مرحله نیمه نهایی ببینند.


با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، سه شنبه 30/09/95، ساعت 14، ورزشگاه اختصاصی نفت
داور: رضا کرمانشاهی /  کمک ها: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی

اخطار: اتابک نمازی(5) و فرید طالقانی(87) از نفت و گاز ، خالد شفیعی(1 + 45) و هادی محمدی (57) و شهرام گودرزی(64) و علیرضا رمضانی(84) از تراکتورسازی

 

نفت و گاز گچساران:

 

هادی زرین ساعد، حامد شفیعی، اتابک نمازی(83 عباس عامری)، نبی اله اسدی(52 علی کرمی)، حسین حجازیان(67 فرشید پاداش)، مرتضی حیدری، فرید طالقانی، محمدرضا مظاهری، هادی خنیفر، شیرمردی، شاهوردی
سرمربی: داریوش یزدی

 

 

تراکتورسازی:

 

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان،  محمدرضا مهدی زاده، مهدی کیانی، شهرام گودرزی(70 لوسیانو ادینیو)، محمد نوری، کرار جاسم(77 علیرضا رمضانی)، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

شرح گل:


نفت و گاز گچساران 0 تراکتورسازی 1(دقیقه 18، شهرام گودرزی) : شوت سنگین جاسم کرار از روی ضربه ایستگاهی با واکنش زرین ساعد مواجه شد اما شهرام گودرزی با حضور به موقع در محوطه جریمه توانست ضربه ریباند را به گل اول این بازی تبدیل کند.
نفت و گاز گچساران 0 تراکتورسازی 2 (دقیقه 30، فرزاد حاتمی) : بازهم حرکت کرار جاسم برای تراکتوری ها گل به همراه آورد، حرکت او از جناح راست با پاس قطری وی در محوطه جریمه نفتی ها ادامه یافت و فرزاد حاتمی با عبور از بین مدافعان حریف و با غفلت آنها، توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

نفت و گاز گچساران 0 تراکتورسازی 3 (دقیقه 77، محمد ابراهیمی) : فرار مهاجم باتجربه تراکتورسازان با فراری سریع از جناح چپ و ضربه پای چپ توانست دروازه حریف را به زیبایی باز کند.

نفت و گاز گچساران 1 تراکتورسازی 3 (دقیقه 79، هادی خنیفر) : هافبک باتجربه نفتی ها بالاخره توانست دروازه تراکتورسازان را باز کند، خنیفر که در این بازی فرصت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرده بود ضربه ایستگاهی تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا این تیم در نهایت بتواند به گل برسد.

 

شرح بازی:

 


تراکتورسازان موفق شدند در دیداری پربرخورد نتیجه نهایی دیدار را به سود خود به پایان برسانند و به جمع چهار تیم برتر نیمه نهایی حذفی برسند.
بازی با حملات تراکتوری ها آغاز شد و این تیم در دقایق ابتدایی موفق شد چند بار دروازه حریف را با خطر روبرو سازد، خطراتی که در نهایت سودی برای این تیم در آن دقایق نداشت، پس از گذشته پانزده دقیقه ابتدایی بازی، گچسارانی ها خود را به جلو راندند و توانستند بازی را به میانه میدان برسانند، هر چند میزبان توانست در چند فرصت نیز دروازه حریف را با خطر روبرو ساخت اما این تیم باتجربه تراکتورسازی بود که موفق به باز کردن دروازه حریف شد، یاران قلعه نویی یک بار دیگر در پایان نیمه اول گلزنی کرد تا با اختلاف معقولی نیمه اول را به پایان برساند.
در نیمه دوم نیز هر دو تیم چشم به دروازه یکدیگر داشتند تا بتوانند با گلزنی به حریف خود را به حاشیه امنیت برسانند و در این میان این تبریزی ها بودند که تعداد گل های خود را به سه رساندند، گچسارانی ها که توانسته بودند بازی خوب و محکمی از خود به نمایش بگذارند، بارها تلاش خود را کردند تا بتوانند اختلاف را کم کنند و حتی یک ضربه پنالتی را نیز در این باره از دست دادند و در نهایت موفق شدند یکی از گل های حریف را پاسخ دهند و پس از حذف دو تیم لیگ برتری، در نهایت اسیر سرخ پوشان شدند و نتوانستند خود را به مرحله بعدی برسانند تا تراکتورسازی اولین تیمی باشد که خود را به مرحله نیمه نهایی برسانند.

 

بهترین بازیکن:

 


محمد ابراهیمی در دیدار امروز تیمش موفق شد اثرگذاری فوق العاده ای داشته باشد او ضمن اینکه یک بار دروازه حریف را باز کرد بارها با حرکات خود مدافعان حریف را آزرد.
کرار جاسم، هافبک عراقی تراکتورسازان نیز با تاثیر مثبت روی دو گل این تیم، توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد.
در بین بازیکنان نفت و گاز نیز می توان به هادی خنیفر اشاره کرد، بازیکن باتجربه گچسارانی ها بارها با پاس ها و حرکات خوب خود، دروازه حریف را به خطر انداخت و البته در نهایت با استفاده از یک ضربه ایستگاهی گلی دیدنی را به ثمر رساند.

 

دقایق حساس:


دقیقه 22 – حرکت خوب ابراهیمی با شوت دیدنی او ادامه یافت اما این ضربه محکم تیرک عمودی دروازه نفتی ها را لرزاند.
دقیقه 25 – همکاری طالقانی و خنیفر و حیدری موقعیت بسیار خطرناکی را روی دروازه تراکتورسازان ایجاد کرد اما ضربه سر مهاجم نفت با واکنش اخباری به کرنر رفت.
دقیقه 27 – خنیفر ارسالی از روی نقطه کرنر روی دروازه تبریزی ها ایجاد کرد اما بازهم اخباری این توپ را دور کرد.

دقیقه 41 – حرکت محمد نوری از جناح چپ این بازیکن را به کناره های محوطه جریمه نفتی ها رساند اما ضربه زیبای این بازیکن از زاویه بسته با واکنش زرین ساعد روبه رو شد.
دقیقه 43 – شوت محکم کرار از فاصله ای دور دروازه تیم میزبان را با خطر روبه رو کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 1 + 45 – ارسال خنیفر از روی ضربه ایستگاهی روی دروازه اخباری خطرساز شد اما این توپ نیز سودی برای گچسارانی ها نداشت.

دقیقه 47 – نفتی ها موفق نشدند از ضربه پنالتی خود استفاده کنند، نبی الله اسدی پشت ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را اخباری با واکنشی خوب مهار کرد.

دقیقه 55 – ارسال نفتی ها از جناج راست با ضربه سر خنیفر، دروازه تراکتوری ها را تهدید کرد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 72 – ادینیو پس از ورود به زمین چیزی نمانده بود که دروازه حریف را باز کند اما ضربه زیبای این بازیکن تیرک دروازه نفتی ها را به لرزه درآورد.

دیدگاه‌ها