کد خبر : 1622509 | 17 تیر 1398 ساعت 16:55 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

او بهترین تاریخ فوتبال است

پسر طلایی اتلتیکو: با رونالدو مقایسه‌ام نکنید

امروز مراسم معارفه ژوائو فلیکس در اتلتیکو برگزار شد و او در نشست خبری خود به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

پسر طلایی اتلتیکو: با رونالدو مقایسه‌ام نکنید

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس هفته گذشته با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو از بنفیکا راهی اتلتیکو مادرید شد. ستاره ای که فصل گذشته 24 گل زد و یازده پاس گل داد، حالا گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال و جانشین آنتوان گریزمان در اتلتیکو است.

 

 

1418012

 

 

ژوائو در نشست خبری پس از مراسم معارفه گفت:« از پدرم، دوستانم و مسئولان اتلتیکو متشکرم. اینجا هستم تا تمام توانم را برای اتلتیکو بگذارم. 126میلیون یورو رقم انتقال؟ به این موضوع توجهی ندارم و مساله ای مربوط به بازار نقل و انتقالات است. تمرکز من روی بازی است و سخت تلاش خواهم کرد مهره مفیدی برای تیم باشم. هم تیمی هایم به خوبی از من استقبال کرده اند و به خوبی در تیم پذیرفته شدم. استقبال واقعا خوبی بود. گران ترین بازیکن تاریخ پرتغال بودن نیز فکرم را مشغول نخواهد کرد. من فقط هدفم بازی برای اتلتیکو و کمک به تیم است.»

 

رونالدو:« می دانم با رونالدو مقایسه می شوم ولی او بهترین بازیکن حال حاضر دنیا و شاید تاریخ فوتبال است. من را با او مقایسه نکنید. رونالدو، رونالدو است و من ژوائو فلیکس هستم. رونالدو بارها با من از رئال حرف زده و همه می دانید که او عاشق این تیم است ولی من می خواهم در اتلتیکو تاریخ سازی کنم و امیدوارم به هدفم برسم.»

 

 

تصویر

 

 

بازی دوستانه با رئال در ماه جولای:« بازی با رئال در هر سطحی اهمیت خود را دارد. این بازی یک بازی دوستانه جهت آماده سازی است. رئال باشگاه بزرگی است و یک رقیب مستقیم برای ما. هدف ما پیروزی بر این تیم است.»

 

جانشینی گریزمان:« خودم را از زیر این فشار خارج کرده ام. برخی مواقع حرف های خوبی می شنوم و برخی مواقع هم برعکس. خودم را وقف تمرین خواهم کرد تا کمکی برای تیم باشم.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها