کد خبر : 1622734 | 18 تیر 1398 ساعت 16:15 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت پوگبا: برای منچستریونایتد متاسفم

مینو رایولا(مدیر برنامه های پوگبا) بار دیگر تاکید کرد که موکلش قصد جدایی دارد و به انتقاد از سران منچستریونایتد پرداخت.

ایجنت پوگبا: برای منچستریونایتد متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، داستان جدایی پوگبا از یونایتد وارد ابعاد تازه تری شده است. پس از اینکه یک ماه پیش ستاره فرانسوی در توکیو رسما از علاقه اش برای جدایی حرف زد، هنوز هیچ اتفاق تازه ای در مورد او رخ نداده است. اخیرا مینو رایولا(ایجنت پوگبا) هم تکرار کرد که پوگبا تصمیمش برای جدایی از یونایتد را گرفته است.

 

 

1418249

 

 

برخی گمان می کردند که پوگبا در تمرینات پیش فصل یونایتد حاضر نشود و دست به شورش بزند اما این اتفاق رخ نداد و پوگبا با یونایتد راهی تور استرالیا شده است. طبق ادعای اسکای اسپورتس، اوله گنار سولسشر(سرمربی منچستر) امیدوار است در این سفر پوگبا را به ماندن متقاعد کند اما گویا ستاره فرانسوی تصمیمش قطعی است و می خواهد به رئال مادرید برود. انتقالی که 150 میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

تصمیم پوگبا باعث حواشی زیادی برای او شده است و هواداران یونایتد در شبکه های اجتماعی به انتقادات تند از او پرداخته اند.

 

 

1418251

 

 

مینو رایولا در واکنش به این انتقادات به تاک اسپورت گفت:« پوگبا هیچ کار بدی انجام نداده است. او در هر زمینه ای مثل همیشه حرفه ای و محترمانه رفتار کرده. متاسفانه مردم بدون داشتن اطلاعات درست، به انتقاد از پوگبا می پردازند و برای مسئولان منچستریونایتد هم متاسفم که موضع روشنی در این مورد اتخاذ نکرده اند. آنها مدت هاست می دانند که پوگبا قصد جدایی دارد.

در هر صورت ما به دنبال یک پایان خوش هستیم و امیدوارم به زودی دو طرف به یک راه حل درست دست یابیم.»

 

دیدگاه‌ها