کد خبر : 1624249 | 25 تیر 1398 ساعت 12:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب شایعات انتقال مدافع یونایتد به بارسا

ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد با وجود شایعاتی که درباره انتقال او به بارسلونا مطرح شده می‌گوید به شیاطین سرخ متعهد است.

تکذیب شایعات انتقال مدافع یونایتد به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد که اخیراً شایعاتی درباره تلاش بارسا برای انتقال او به نوکمپ مطرح شده می‌گوید از شرایط خود در یونایتد راضی است و خود را به این باشگاه متعهد می‌داند.

 

1419839

 

لیندلوف 24ساله که دو سال پیش از بنفیکا راهی منچستریونایتد شده در دو فصل گذشته با پیراهن این تیم به میدان رفته ولی اخیرا شایعاتی درباره انتقال او به بارسلونا در تابستان جاری مطرح شده است. این ملی‌پوش سوئدی اما شایعات را تکذیب کرده و می‌گوید از شرایط خود در اولدترافورد راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد.

 

لیندلوف که به همراه منچستریونایتد در اردوی پیش‌فصل استرالیا به سر می‌برد در یک  کنفرانس مطبوعاتی گفت:" من از اینکه بازیکن منچستریونایتد هستم خیلی خیلی خوشحالم. بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستم و برای شروع رقابتها لحظه‌شماری می‌کنم. جواب من این است که اینجا خیلی راضی و خوشحالم".

 

ستاره سوئدی خط دفاع یونایتد در ادامه گفت:" من همیشه خودم را بازیکن منچستریونایتد دیده‌ام ولی فصل گذشته برای من فصل بهتری بود. فصل پیش نسبت به اولین فصل حضورم در اولدترافورد نمایش‌های بهتری داشتم. از اینکه هواداران معتقدند من بهترین دفاع وسط باشگاه هستم واقعا خوشحالم".

 

 

 

دیدگاه‌ها