کد خبر : 1624537 | 26 تیر 1398 ساعت 17:16 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

یک دلیل جدید برای تردید بارسا در جذب نیمار

بازگشت نیمار به بارسلونا روز به روز غیرممکن تر می شود و باشگاه کاتالان دلایلی محکم برای عدم جذب ستاره برزیلی دارد.

یک دلیل جدید برای تردید بارسا در جذب نیمار

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، نیمار قصد دارد همین تابستان از پی اس جی جدا شود و کسی در آن تردید ندارد. او در ملاقات اخیر با مدیر ورزشی پی اس جی گفته است که دیگر تمایلی برای ماندن ندارد. نیمار بارسا را بهترین مقصد می داند ولی به دلایلی شاید این بازگشت غیرممکن باشد.

بارسلونا حاضر نیست حتی یک یورو برای جذب نیمار هزینه کند و این کار را تنها با معاوضه بازیکن انجام خواهد داد. پی اس جی با این موضوع مخالفت است و حداقل 222 میلیون یورو برای فروش او می خواهد.

 

 

1420133

 

 

دلیل دیگر بارسا تردیدها در مورد وضعیت پای راست نیمار است. او در اولین فصل حضورش در پی اس جی، از ناحیه استخوان متاتارس پای راست دچار شکستگی شد و ضمن جراحی، ادامه فصل را از دست داد. فصل گذشته نیز او بار دیگر از همین ناحیه مصدوم شد ولی این بار تصمیم گرفت جراحی نکند و با فیزیوتراپی نزدیک به 4 ماه به دور از میادین ماند.

در حالی که نیمار خود را برای کوپا آمه ریکا آماده می کرد، این بار از ناحیه مچ پا آسیب دید و این رقابت ها را از دست داد. در بارسلونا بر این باورند که نیمار این بار هم از ناحیه متاتارس پای راست آسیب دیده ولی پزشکان ترجیح داده اند این مساله را فاش نکنند.

سران باشگاه کاتالان از چندین متخصص که روی پای نیمار کار کرده اند در مورد وضعیت مصدومیت او تحقیقاتی داشته اند و حالا علاوه بر مسائل مالی، به دلیل ترس از بازگشت مصدومیت نیمار، تمایل زیادی به جذب او ندارند. بارسا حاضر نیست 222 میلیون یورو برای بازیکنی هزینه کند که در دو سال، سه بار از یک ناحیه دچار مصدومیت شده است.

 

 

1419322

دیدگاه‌ها