کد خبر : 1624966 | 29 تیر 1398 ساعت 09:18 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

10 ماه است در مسابقات برون‌مرزی شرکت نکرده‌ام

جام بزرگ: مصدومیتم واقعا اذیتم کرد

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: در مسابقات جهانی، کار سختی دارم چون نه تنها تمرین نداشتم بلکه تجربه مسابقات برون مرزی را نیز در این 10 ماه ندارم.

جام بزرگ: مصدومیتم واقعا اذیتم کرد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، مه‌لقا جام‌بزرگ در حاشیه فینال مسابقات آزاد تیراندازی اظهار داشت: تنها دو تا سه روز برای این مسابقات تمرین داشتم و بعد از مدت مصدومیت برای یادآوری نتیجه بدی نبود. قبل از این هم من معمولا در تفنگ بادی کار نمی‌کردم و در سه وضعیت فعال بودم اما نسبت به مدتی که تمرین داشتم رکورد خوبی داشتم.

 

وی در خصوص وضعیت مصدومیتش افزود: فکر نمی‌کردم این مصدومیت تا این حد من را اذیت کند. بهمن ماه  یک ماه و نیم فیزیوتوراپی و کاردرمانی داشتم اما هفته گذشته که نزد پزشک رفتم دوباره یک ماه فیزیوتراپی لازم دارم و بعد از آن تصمیم می‌گیرند که پای من باید عمل شود یا نه.

 

بانوی تیرانداز کشورمان در خصوص حضورش در مسابقات جهانی ریو گفت: اوضاع تیرهای من در سه وضعیت بد نیست اما نمی‌دانم به ریو می‌رسم یا نه. من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم و یک ماه فرصت تمرین دارم.

 

جام‌بزرگ یادآور شد: نتایج و عملکرد بچه‌ها را در مسابقات آزاد و بین المللی رصد کردم و شرایط خوبی دارند. در مونیخ هم تیرهای خوبی زدند امیدوارم من هم بتوانم به آنها برسم.

 

وی افزود: من کار سختی دارم چون نه تنها تمرین نداشتم بلکه تجربه مسابقات برون مرزی را نیز در این 10 ماه ندارم. روزی که از جام جهانی برگشتم 18 شهریور 97 بود و مدت زیادی در مسابقات نبودم.

 

بانوی تیرانداز کشورمان در خصوص تغییرات در کادر فنی تیم ملی گفت: حضور خانم‌ هاشمی در تیم ملی را نباید کم رنگ دید. ما در المپیک لندن با خانم هاشمی کار کردیم وی تجربیات خوبی دارد که می‌تواند به ما کمک کند و مطمئنا اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

 



 

 

دیدگاه‌ها