کد خبر : 1617131 | 21 خرداد 1398 ساعت 22:02 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم معارفه هازارد؛ چیزی همانند رونالدو

رئال مادرید قصد دارد در مراسم معارفه ادن هازارد، ستاره جدید الورود خود سنگ تمام بگذارد.

مراسم معارفه هازارد؛ چیزی همانند رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند فصل انفعال در بازار نقل و انتقالات تابستانی، کهکشانی ها امسال با توپ پر راهی پنجره تابستانی شده اند و در حالیکه کمتر تیمی هنوز یک بازیکن جدید جذب کرده آنها موفق به خرید ادر میلیتائو، لوکا یوویچ، ادن هازارد و احتمالا فرلاند مندی شده اند.

 

اما بی شک در این میان نام ادن هازارد برای هواداران رئال مادرید از همه جذاب تر خواهد بود. پنج شنبه عصر ساعت 19:00، مراسم معارفه این ستاره 28 ساله و بلژیکی در برنابئو برگزار خواهد شد و باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته مراسمی باشکوه برای این بازیکن در نظر گیرد.

 

1412398

 

طبق ادعای مارکا، این باشگاه امیدوار است همانند 10 سال قبل و زمان انتقال کریستیانو رونالدو به رئال مادرید که جمعیتی 75 هزار نفری راهی برنابئو شده و تقریبا استادیوم را پر کردند، مراسم معارفه ادن هازارد نیز مورد استقبال هواداران قرار گیرد و آنها به استادیوم اختصاصی رئال مادرید بیایند.

 

باشگاه رئال مادرید فردا را برای معارفه لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی و جدید خود در نظر گرفته اما برنامه معارفه ادن هازارد مفصل تر خواهد بود و باشگاه امیدوار به استقبال هواداران از ستاره جدید بلژیکی است.

دیدگاه‌ها