کد خبر : 1617417 | 23 خرداد 1398 ساعت 13:47 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

جی‌پی‌اس ندارم که بدانم مظاهری کجا قرارداد بسته!

اولیایی: نامی از کسی نبردم، اما پای حرفم هستم

مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره صحبت های دیروز خودش پیرامون هزینه های باشگاه تراکتورسازی ارائه کرد.

اولیایی: نامی از کسی نبردم، اما پای حرفم هستم

به گزارش ورزش سه، کاظم اولیایی روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی به انتقاد از بالابردن قیمت فوتبالیست ها پرداخت و در لابه لای صحبت هایش اعلام کرد که یک فوتبالیست قرار بوده به پرسپولیس برود اما برایش بلیت ترکیه گرفته اند و با قیمت 5 میلیارد تومان به تراکتورسازی پیوسته است. این اظهارنظر ذهن ها را به سمت رشید مظاهری برد و حالا باشگاه تراکتورسازی به خاطر صحبت های اولیایی از او شکایت کرده است.


اولیایی در واکنش به شکایت باشگاه تراکتورسازی از خودش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بالاخره باشگاه تراکتورسازی اختیار دارد که اگر حرفی خلاف واقع زده شده، هر اقدامی که دوست دارد انجام بدهد. ما هم توقع نداریم همه چیز یک طرفه باشد. من که متکلم وحده نیستم، اما اطلاعاتی که به دستم رسید را اعلام کردم.


وی درباره اینکه گفته قرارداد مظاهری در ترکیه امضا شده اما مسئولان تراکتور اعتقاد دارند این قرارداد در ایران و در منزل به امضا رسیده، بیان کرد: من از یک آدم مطلع در حوزه تراکتورسازی آن اطلاعات را گرفتم. با این حال جی پی اس ندارم که بدانم مظاهری در کجا قرارداد بسته است!


مدیرعامل سابق استقلال همچنین گفت: با رعایت امانت من اسمی از فوتبالیست خاصی نبردم اما پای حرفهایم هستم. با این حال صحبت هایی که انجام دادم به عنوان یک کارشناس از سر دلسوزی بود و البته بسیار کلی تر از این موضوعات حرف زدم.


اولیایی ادامه داد: حرف من این بود که ما باید در فوتبال فیرپلی مالی فیفا را رعایت کنیم و نباید قراردادهای خارج از عرف ببندیم تا فوتبال گران شود. این موضوع هم ظلم به تیم های دیگر است و هم خارج از عرف است. ما عضو اتحادیه جهانی فوتبال هستیم و باید حرفه ای هم عمل کنیم. اینطور نمی شود که یک فردی در یک مقطعی بیاید و هزینه گزافی انجام دهد و تورم زایی در فوتبال کند. بعد از مدتی هم برود و یک زخم بزرگ روی بدن فوتبال باقی بگذارد. آنوقت پرونده های فیفایی زیادی باز و همه اش هم به ضررمان تمام می شود.


وی صحبت هایش را اینطور به پایان برد: من اگر صحبتی کردم، دلم به عنوان یک کارشناس به حال فوتبال می سوزد. دلم به حال دلار های مظلومی می سوزد که از مملکت مان خارج می شود. انتقاد من به رویه بود و الان هم پای حرف هایم ایستاده ام.

 

دیدگاه‌ها