کد خبر : 1617956 | 26 خرداد 1398 ساعت 10:40 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده گلزن برزیل: آماده پیوستن به یونایتد هستم

اورتون سوارس، ستاره پرفروغ باشگاه گرمیو و تیم ملی برزیل درحالیکه شایعات زیادی درباره پیوستن او به باشگاه‌های بزرگ اروپایی وجود دارد می‌گوید برای انتقال به اروپا آماده است.

پدیده گلزن برزیل: آماده پیوستن به یونایتد هستم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون سوارس، ستاره باشگاه گرمیوی برزیل که در اولین بازی سلسائو در کوپا آمه‌ریکا یکی از سه گل تیم ملی کشورش را به بولیوی زد و مدتی است شایعات زیادی درباره انتقال او به باشگاه‌های بزرگ اروپایی مطرح است، به صورت تلویحی احتمال پیوستنش به باشگاه منچستریونایتد را بالا دانست.

 

1413302

 

این در حالی است که در روزهای اخیر علاوه بر منچستریونایتد از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن هم به عنوان باشگاه‌هایی که خواهان جذب این ستاره برزیلی هستند نام برده شده بود.

 

اورتون در مصاحبه به دیلی‌میل می‌گوید برای زندگی در اروپا آماده است و به احتمال زیاد، به زودی به یک باشگاه اروپایی منتقل خواهد شد.

 

اورتون سوارس در این باره گفت:" من بازیکنی هستم که همیشه سعی می‌کنم در زمین بهتر از بازیکنان حریف کار کنم. من همیشه از سمت چپ با دریبل‌زنی مدافعین را پشت سر می‌گذارم و شم گلزنی خوبی دارم. باشگاه‌های اروپایی هم با این سبک بازی می‌کنند و به همین خاطر معتقدم می‌توانم در منچستریونایتد یا تیمهای دیگر خوب جا بیفتم".

 

این صحبت‌های اورتون در حالی مطرح می‌شود که او چندی پیش گفته بود فعلا تمام حواسش به تیم ملی برزیل است و بعد از کوپا آمه‌ریکا به آینده باشگاهی‌اش فکر خواهد کرد. اما حالا به نظر می‌رسد پدیده برزیلی فرصت را مغتنم شمرده تا به صورت تلویحی به منچستریونایتد پیام ارسال کرده و از آمادگی‌ و تمایلش برای پیوستن به این باشگاه انگلیسی خبر بدهد.

 

دیدگاه‌ها