کد خبر : 1561201 | 23 مهر 1397 ساعت 10:24 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

حلقه اتحاد بولیوی؛ آنها می خواهند ایران را ببرند

تیم بولیوی در شرایطی برای بازی با ایران راهی تهران می شود که در اولین روز بازی های دوستانه مهر ماه تیم میانمار را در خاک این کشور 3-0 شکست داد.

حلقه اتحاد بولیوی؛ آنها می خواهند ایران را ببرند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عدم صعود تیم ملی بولیوی به جام جهانی 2018 این تیم می خواهد شروع تازه ای در فوتبال داشته باشد و پیروزی در بازی های دوستانه کم ترین حسنش بازگشت اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی این کشور است.


حلقه اتحاد بازیکنان تیم بولیوی در پایان دیدار با میانمار به خوبی ثابت می کند آنها برای بردن در استادیوم آزادی تهران در برابر تیم کارلوس کی روش صف آرایی می کنند. حضور تیم ایران در رتبه نخست آسیا در رنکینگ فیفا و هم چنین درخشش تیم ملی در جام جهانی 2018 انگیزه خوبی برای بازیکنان بولیوی ایجاد کرده است که در بازی با ایران ارایه گر فوتبال قابل قبولی باشند و در نهایت نتیجه را هم به سود خود به پایان ببرند.


و اما کارلوس کی روش پیش از این بازی و در مصاحبه با خبرنگاران از استراتژی خود برای بازی های دوستانه پرده برداشت و گفت: « من دوست دارم تیم ملی در بازی های دوستانه به مصاف تیم هایی برود که بیشتر مالک توپ و میدان باشد و بازی با تیمی چون اسپانیا بدرد من نمی خورد چون در چنین بازی هایی تیم حریف در 90 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان است. تیم ایران احتیاج دارد با تیم هایی بازی کند که تاکتیک خود را در مسیر گلزنی آزمایش کند. »

 

دیدگاه‌ها