کد خبر : 1614177 | 06 خرداد 1398 ساعت 18:40 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای شبکه تلویزیونی اسپانیایی؛

یک مقصد غیرقابل تصور در انتظار سرخیو راموس!

در اسپانیا اخبار حول محور جدایی کاپیتان سرخیو راموس از رئال مادرید در تابستان امسال است.

یک مقصد غیرقابل تصور در انتظار سرخیو راموس!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات در مورد آینده سرخیو راموس لحظه به لحظه در حال افزایش است و شبکه های تلویزیونی اسپانیا مدعی شدند کاپیتان 32 ساله و متعصب رئال مادرید علاقمند است فصل بعد ادامه دوران ورزشی خود را در قاره آسیا و لیگ چین پیگیری کند.

 

نشریه آ.اس ساعتی قبل خبری از برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو دِ خوگونس نقل کرده که کاپیتان رئال مادرید از فلورنتینو پرز رئیس باشگاه خواسته به او اجازه دهد تا به چین سفر کرده و از فصل بعد در این کشور فوتبال بازی کند.

 

1408818

 

همچنین برنامه لاسستا مدعی شد سرخیو راموس پیشنهاد مالی بسیار وسوسه انگیز از یک باشگاه چینی دریافت کرده است و به همین دلیل قصد جدایی از رئال مادرید دارد و این خواسته خود را به گوش مدیریت باشگاه نیز رسانده است که البته به نظر می رسد فعلا پاسخ پرز منفی بوده و او مدعی شده علاقه ای ندارد کاپیتان خود را به تیمی هدیه دهد و امکان جدایی راموس وجود ندارد.

 

اختلاف بین سرخیو راموس و فلورنتینو پرز در ماه مارچ سال جاری و بعد از حذف لوس بلانکوس از لیگ قهرمانان در دیدار عجیب مقابل آژاکس آغاز شد. پس از آن شکست آ.اس در گزارشی مدعی شد در رختکن سانتیاگو برنابئو بین راموس و پرز درگیری ایجاد شده و از آنجا بوده که کاپیتان رئال مادرید تصمیم به جدایی از جمع کهکشانی ها گرفته است.

 

در روزهایی که اخباری در مورد تمایل تیم هایی چون یوونتوس و منچستریونایتد نیز برای جذب راموس شنیده می‌شود اما انگار مقصد بعدی او آسیاست.

دیدگاه‌ها