کد خبر : 1612606 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:15 | 873 بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: این فصل، دیگر نباید تکرار شود

رئال مادرید امروز نتوانست وداعی آبرومند با فصل 19-2018 داشته باشد و در برنابئو با دو گل، مغلوب بتیس شد.

مارسلو: این فصل، دیگر نباید تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری منتظر پیروزی رئال در آخرین بازی فصل بودند اما بتیس در برنابئو دو گل به ثمر رساند و کهکشانی های افول کرده حتی قادر به جبران یکی از گل ها هم نشدند.

 

 

1407123

 

 

مارسلو، مدافع چپ برزیلی رئال در پایان بازی گفت:« مقصر این ناکامی ما هستیم. بد شروع کردیم و بد هم تمام کردیم. نمی خواستیم فصل اینگونه سپری شود؛ چرا که هدف ما کسب همه جام ها و مبارزه برای قهرمانی در آنها بود. همه تلاش مان را کردیم تا هواداران خوشحال شوند ولی نشد. می خواستیم شرایط را تغییر دهیم ولی موفق نشدیم. از حالا کارمان برای فصل بعد شروع می شود. این یک فصل طولانی و بسیار سخت بود و باید فصل بعد، همه چیز را تغییر دهیم.»

 

مارسلو ادامه داد:« سوت هواداران؟ این باید به ما انگیزه بدهد. وقتی پیروز می شوید، همه چیز خوب است ولی به وقت باخت، همه دنبال مقصر هستند. سوت هواداران باید برای بازیکنان، انگیزه ای برای بهتر شدن باشد. من با سوت ها تسلیم نمی شوم وگرنه الان در رئال نبودم. یک روز سوت می زنند و اگر تلاش کنی، تشویقت خواهند کرد. فوتبال همین است.

اطمینان دارم که رئال بازخواهد گشت. رئال همیشه برای تمام جام ها می جنگد. در هفت سال به همه چیز رسیدیم ولی امسال بد تمام شد. باید تلاش کنیم تا این فصل، دیگر تکرار نشود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها