کد خبر : 1613254 | 01 خرداد 1398 ساعت 14:17 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز به تصمیم هیات مدیره بستگی دارد

رضائیان: سرجیو رفت اما آینده مشخص نیست

سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت آبادان که انتظار می رفت یک فصل دیگر در کنار این تیم باشد به طور ناگهانی به تیم التعاون عربستان پیوست.

رضائیان: سرجیو رفت اما آینده مشخص نیست


به گزارش" ورزش سه" جدایی پائولو سرجیو از صنعت نفت آبادان یکی از شوک های اصلی نقل و انتقالات تا این زمان بوده است. پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی صنعت نفت با تیم التعاون عربستان به توافق رسید و حالا تیم پرطرفدار آبادان باید به دنبال جانشین او باشد.


مسعود رضائیان مدیرورزشی تیم نفت آبادان در رابطه گفت:« بله ما با آقای سرجیو به طور شفاهی و ضمنی توافق کرده بودیم اما ایشان تماس گرفت و گفت که با یک پیشنهاد خوب از التعاون روبرو شده است. از ما عذرخواهی کرد و این هم طبیعی است.»


او درباره آینده تیم صنعت نفت گفت:« مراحل آماده سازی تیم زمان می برد و به همین دلیل پروسه انتخاب سرمربی نباید زیاد طولانی شود. اما اینکه بگوییم آینده چگونه است کار سختی است. چون الان هیات مدیره ماموریتش تمام شده و باید منتظر برنامه های آینده هیات مدیره باشیم.»


مدیرورزشی تیم صنعت نفت آبادان همچنین درباره اتمام قرارداد برخی بازیکنان هم گفت:« این اتفاق سال قبل هم رخ داد و متاسفانه بازیکنان زیادی از تیم جدا شدند. امیدوارم امسال اینگونه نشود و هرچه سریعتر برنامه های فصل آینده تیم مشخص شود.»

دیدگاه‌ها