کد خبر : 1612730 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 11:21 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پیام مهم امباپه برای PSG: احتمال جدایی تابستانه

صحبت‌های اخیر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی PSG در یک مصاحبه باعث شده رسانه‌ها از احتمال ترک پاری سن ژرمن توسط امباپه در تابستان پیش رو صحبت کنند.

پیام مهم امباپه برای PSG: احتمال جدایی تابستانه

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در یک مصاحبه و اظهارات او مبنی بر اینکه احساس می‌کنند در زندگی فوتبالی خود به یک نقطه عطف رسیده باعث شده بسیاری از رسانه‌ها مدعی شوند آینده امباپه در تیم فرانسوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی ممکن است امباپه در تابستان پیش رو از PSG جدا شود.

 

1404416

 

امباپه دیشب بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال لوشامپیونا گفت دوست دارد در آینده نقش بزرگتری بازی کند و در هر تیمی که هست مسئولیت سنگین‌تری به عهده بگیرد. امباپه گفت این نقش و مسئولیت مهم‌تر ممکن است در PSG باشد و ممکن است در جای دیگری اتفاق بیفتد. جمله‌ای که به طوفانی رسانه‌ای در فرانسه دامن زده و احتمال خروج او از پاری سن ژرمن را مطرح کرده است.

 

1399963

 

امباپه بعد از گفتن این جملات وقتی با سوال خبرنگاران مواجه شد که می‌پرسیدند منظورش این است که حضورش در پاری سن ژرمن برای فصل آینده تضمین شده نیست؟ در پاسخ گفت:" چیزی که باید می‌گفتم را گفتم. کسی که در موقعیتی مثل من قرار می‌گیرد می‌تواند پیام بفرستد و من پیام خودم را فرستادم".

 

 

دیدگاه‌ها