کد خبر : 1613206 | 01 خرداد 1398 ساعت 10:55 | 949 بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اسپورت از ماجرای بارسا و ستاره هلندی

هفته سرنوشت برای بارسا و دی‌لیخت

روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید این هفته برای پیوستن ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس به بارسلونا هفته پایانی خواهد بود و دو طرف این هفته منتظر نهایی شدن یا منتفی شدن قطعی این انتقال هستند.

هفته سرنوشت برای بارسا و دی‌لیخت

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت که در شهر بارسلون منتشر می‌شود مدعی شد باشگاه بارسلونا انتظار دارد تکلیفش با ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس این هفته نهایی شود و پیوستن او به باشگاه کاتالان یا قطعی شده یا منتفی شود.

 

اسپورت می‌گوید دی‌لیخت در چند گفتگویی که تا این لحظه با بارسا داشته به آنها اطمینان داده که تمایل دارد آینده‌اش در این باشگاه کاتالان رقم بخورد و تصمیم نهایی خود را پیش از حضور در اردوی تیم ملی هلند به بارسا اطلاع خواهد داد.

 

1407741

 

اسپورت می‌گوید باشگاه بارسا در روزهای اخیر از اعلام اینکه مذاکراتش با دی‌لیخت به مشکل برخورده ابایی نداشته و از رقم بالایی که باید برای جذب دی‌لیخت بپردازد گله‌مند بوده است. ولی اسپرت می‌گوید بارسا همچنان به جذب ستاره جوان هلندی امیدوار است و به تلاشهای خود ادامه می‌دهد تا او را راضی کند به شرایط مورد نظر بارسا تن دهد.

 

به گزارش این روزنامه بارسا به صراحت اعلام کرده که اشتباه این باشگاه این بوده که در ماه آوریل با دی‌لیخت قرارداد امضا نکرده ولی این روزنامه می‌گوید چنین چیزی امکان نداشته چرا که با اینکه دی‌لیخت بارها اعلام کرده مایل است فوتبالش را در نوکمپ دنبال کند ولی استراتژی مدیربرنامه‌های او، مینو رایولا، بر خلاف این ادعاها بوده و رایولا قصد دارد شرایط مد نظرش را به بارسا تحمیل کند.

 

1407742

 

اسپورت می‌گوید دی‌لیخت منتظر است تا بارسا ظرف این هفته نظر نهایی خود را به او اعلام کند. دی‌لیخت و مدیر برنامه‌هایش رایولا در واقع منتظر هستند که بارسا قبول کند مبلغ بیشتری نسبت به آنچه در ماه آوریل بین دو طرف درباره‌اش مذاکره شده بود، به ستاره هلندی بپردازد.

 

اما به ادعای اسپورت به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، این باشگاه در روزهای اخیر به نمایندگان دی‌لیخت اعلام کرده که قصد ندارد از موضع مالی خود عقب‌نشینی کند، مگر در مواردی جزئی که تکلیف آنها در مذاکرات نهایی مشخص خواهد شد. بارسا همچنین اعلام کرده که انتظار دارد دی‌لیخت از موضع خود عقب‌نشینی کرده و هر چه سریعتر برای امضای قرارداد اعلام آمادگی کند.

 

اسپورت می‌گوید این شایعات که مانع اصلی بر سر انتقال دی‌لیخت به بارسا، پورسانت مدیربرنامه‌های او رایولا است درست نیست. با اینکه هر چه دی‌لیخت دستمزد بیشتری دریافت کند پورسانت رایولا افزایش پیدا می‌کند ولی اسپورت مدعی است رایولا تنها قصد دارد بهترین قرارداد ممکن را برای دی‌لیخت بدست بیاورد، حالا چه تیم مقصد او بارسا باشد یا تیم دیگری که حاضر است برای ستاره جوان هلندی مبلغ بیشتری بپردازد.

 

دیدگاه‌ها