کد خبر : 1563946 | 04 آبان 1397 ساعت 18:38 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: نوکمپ همیشه انگیزه ام را مضاعف می کند

مارسلو، مدافع چپ برزیلی رئال با پشت سر گذاشتن مصدومیتش مشکلی برای حضور برابر بارسلونا ندارد.

مارسلو: نوکمپ همیشه انگیزه ام را مضاعف می کند

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو در بازی برابر ویکتوریا دچار مصدومیت شد اما مشکل او چندان جدی نبود و یکشنبه می تواند برابر بارسلونا به میدان برود. رئال در شرایطی بحرانی و بدون رونالدو ماموریتی دشوار پیش رو دارد.

 

 

1199944

 

 

مارسلو در مورد این بازی گفت:« بازی در نوکمپ با پیراهن رئال، حس زیبایی دارد. وقتی هواداران بارسا همه بر ضد تو هستند، همیشه انگیزه ای مضاعف پیدا می کنید. در این بازی تیمی که کمتر اشتباه کند پیروز می شود. می دانیم که بارسا به خصوص در خط حمله چه بازیکنان باکیفیتی دارد و باید کاملا روی این بازی تمرکز کنیم.

وقتی به رئال پیوستم، یکی از بزرگترین اهدافم بازی در ال کلاسیکو و پیروز شدن در آن بود. جهان هنگام این بازی متوقف می شود و مهم نیست بازی از لحاظ حساسیت در چه درجه ای قرار دارد. اول فصل است یا آخر فصل. بارها برابر بارسا به میدان رفته ام و همیشه لذت برده ام. آرزوی هر بازیکنی، حضور در ال کلاسیکو است.»

 

 

1348426

 

 

جدایی رونالدو:« وقتی پس از تعطیلات تابستانی به تمرینات رئال برگشتیم، رونالدو به یوونتوس پیوسته بود. جدایی او همه را شوکه کرد و فضای حاکم بر تمرینات، بدون حضور او برای همه عجیب بود.

واقعا فکر نمی کردیم او از رئال جدا شود اما رئال بزرگتر از هر بازیکنی است. تاریخ رئال بسیار باشکوه است و با رونالدو باشکوه تر نیز شد اما بازیکنان تیم خود را عوض می کنند، بازنشسته می شوند ولی این رئال است که همیشه می ماند.»

 

دیدگاه‌ها