کد خبر : 1565638 | 11 آبان 1397 ساعت 14:07 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از دو سال و نیم به همان دروازه گل زدم؛

حاج‌محمدی: ناراحتی و کینه‌ای از استقلالی‌ها ندارم

مدافع سابق استقلال به رابطه خوب خود با بازیکنان و هواداران این تیم اشاره می‌کند و می‌گوید ناراحتی‌ای از این باشگاه ندارد.

حاج‌محمدی: ناراحتی و کینه‌ای از استقلالی‌ها ندارم

محمدامین حاج‌محمدی درباره دیدار روز گذشته مقابل استقلال به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی خوب و زیبایی بود که همه از دیدن آن لذت بردند؛ دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند و خدا را شکر با اینکه ۹۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی می‌کردیم، در ضربات پنالتی برنده شدیم.

 

او ادامه داد: بعد از آنکه ۱۰ نفره شدیم، فشار زیادی به بازیکنان وارد شد ولی خوشبختانه بعد از چند دقیقه و گلی که زدیم، توانستیم شکل دوباره تیم را پیدا کنیم؛ با صحبت‌ها و دستورات تاکتیکی‌ای که آقای دایی دادند و اجرا کردیم، تیم به نظرم بهتری به کارش ادامه داد، در حملات خطرناک ظاهر شدیم و به نظرم می‌توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم ولی قسمت این بود بازی به پنالتی کشیده شود و  به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

* همه تیم مقابل استقلال زحمت کشیدند

 

مدافع میانی سایپا اضافه کرد: نتیجه‌ای که گرفتیم، همدلی و یک دست بودن تیم را نشان می‌دهد؛ بعد از آنکه بازیکن ما اخراج شد، خیلی دویدیم، زحمت کشیدیم و تلاش بیشتری مقابل استقلال داشتیم.

 

حاج‌محمدی تصریح کرد: سه بازی خیلی سنگین با استقلال و پرسپولیس داشتیم و دیروز هم که ۱۰ نفره شدیم، کار ما سخت‌تر از همیشه شد؛ همین مسئله موجب شد تا بازیکنان بعد از دوندگی زیاد و فشردگی این مسابقات در آخر دیدار دیروز به دلیل خستگی آنطور روی زمین افتادند؛ البته با بدنسازی خوب ابتدای فصل و تمریناتی که انجام دادیم، توانستیم ۱۲۰ دقیقه که ۹۰ دقیقه آن ۱۰ نفره بودیم، برابر تیم بزرگ استقلال نتیجه بگیریم؛ پیروزی در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران استقلال کار بزرگی است که ما آن را انجام دادیم.

 

 

* هیچ مشکلی با استقلالی‌ها ندارم

 

او در مورد گلزنی برابر استقلال گفت: آخرین بار در هفته‌های پایانی فصل ۹۵-۹۴ که با پیراهن استقلال مقابل تراکتور بازی می‌کردم، گلزنی کرده بودم و دیروز بعد از حدود دو سال و نیم دوباره به همان دروازه با ضربه سر گل زدم.

 

مدافع سابق استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دوست داشت این گل را به مهدی رحمتی بزند، عنوان کرد: مهدی رحمتی و حسینی دروازه‌بانان بزرگی هستند؛ هر دو گلر دوست‌های صمیمی من هستند و تفاوتی نمی‌کرد به کدام گل بزنم چون تمام تلاشم موفقیت سایپا بود و پیروزی تیمی که لباس آن را بر تن دارم.

 

حاج‌محمدی تاکید کرد: استقلال تیم سابقم بوده ولی به هیچ عنوان ناراحتی و کینه‌ای از باشگاه، بازیکنان و هواداران استقلال ندارم؛ بازی مقابل استقلال افتخار است و تماشاگران این تیم نیز همیشه به من لطف داشتند که دیروز هم قبل از بازی و در جریان مسابقه تشویقم کردند؛ هواداران استقلال همیشه در قلبم جای دارند.

 

او تصریح کرد: تفاوتی ندارد برابر چه حریفی بازی می‌کنم چون هدفم موفقیت تیمم است ولی استقلال تیم بزرگی است که مقابل آن بازی کردن افتخار خواهد بود؛ با تمام بازیکنان استقلال دوست هستم و با آنها ارتباط دارم؛ تماشاگران هم همیشه به من لطف داشتند و با هیچکدام از بازیکنان، هواداران و ... باشگاه استقلال مشکلی ندارم.

 

 

* راه زیادی برای قهرمانی داریم

 

مدافع سایپا در خصوص اهداف تیمش در جام حذفی گفت: الان نمی‌شود از قهرمانی حرف زد چون در مرحله بعد بازی سختی برابر صنعت نفت داریم که تیم کوچکی نیست و هواداران خوب و پُر شوری دارد؛ تمام تلاش ما برتری در همه بازی‌هاست؛ هنوز راه زیادی برای رسیدن به قهرمانی است و کار آسانی پیش رو نداریم.

 

حاج‌محمدی یادآور شد: کادر فنی ما برای بازی به بازی لیگ برنامه دارد تا در همه مسابقات موفق شویم؛ همیشه دیدارهای قبلی و اتفاقاتی که در آن وجود داشته را فراموش کردیم تا در بازی بعد به برتری برسیم؛ هفته بعد هم دیدار با سپاهان را پیش رو داریم که ان‌شاالله برنده خواهیم شد و فقط برای کسب پیروزی به اصفهان می‌رویم.

 

او در پایان اظهار کرد: برای روزبه شاه‌علی‌دوست که دیروز یک عملی داشت، آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر برگردد چون کاپیتان تیممان است؛ بودن روزبه در کنار تیم برای ما اهمیت دارد و امیدوارم هرچه زودتر خوب شود و به میادین برگردد.

 

دیدگاه‌ها