کد خبر : 996272 | 29 آذر 1391 ساعت 00:28 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

‌سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج‌:

حذف پرسپولیس دور از دسترس نیست

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: احتمال این‌که تیم شهرداری یاسوج و پرسپولیس رقیبان خود را از سر راه برداشته و رویاروی هم در جام حذفی فوتبال کشور قرار بگیرند، زیاد است.

حذف پرسپولیس دور از دسترس نیست
جمشید غدیری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان در جام حذفی فوتبال کشور که روز پنج‌شنبه 30 آذر در استادیوم تختی یاسوج و از ساعت 13:30 آغاز خواهد شد در یاسوج اظهار کرد: خدا را شکر بچه‌های تیم من در یک بازی کاملا برتر تیم خوب و شاداب مس کرمان را شکست دادند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج بازی مس را تمام شده دانست و گفت: نباید در غرور کاذب به سر بریم چرا که اکنون باید تنها به ذوب‌آهن اندیشید.
غدیری فوتبال ذوب‌آهن را در کشور ریشه‌دار دانست و گفت: ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان تیم‌های با اصالتی در فوتبال کشور هستند که من به نوبه خود برای این تیم احترام قائل هستم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این که ما نیز اکنون به عنوان یک تیم خوب با نتایجی که در دو سه سال اخیر کسب کرده‌ایم در فوتبال کشور شناخته شده‌ایم، تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری به رغم بضاعت کمی که دارد و بازیکن سرشناسی در تیم ما نیست ولی با همین بضاعت از نظر بازیکن، از تیم‌های تاکتیک‌پذیر در این رده از فوتبال کشور است.
این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور از آنالیز تیم ذوب‌آهن برای روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی بررسی کرده‌ایم و می‌دانیم با چه حربه‌ای به مصاف این تیم برویم.
وی از آمادگی همه بازیکنان تیم برای مصاف با ذوب‌آهن سخن به میان آورد و گفت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و مصمم هستیم به همت بازیکنان و پشت ‌گرمی هواداران پر شور خودمان ذوب‌آهن را هم از پیش روی برداریم.
وی احتمال رویارویی شهرداری یاسوج و پرسپولیس تهران را در جام حذفی بسیار دانست و گفت: شاید نتوانیم تا انتهای جام حذفی پیش‌روی کنیم اما همه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد که در دومین گام با حذف تیم ذوب‌آهن یکی از تیم‌های مطرح در جام حذفی خود را معرفی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: ذوب‌آهن تیم خوب و شناوری دارد و با شناخت به مصاف ما می‌آید چون می‌داند تیمی که چهار گل به مس زده احتیاج به شناخت دارد.
وی به تفکر تهاجمی خود در این بازی اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات کنونی تیم ذوب‌آهن با توجه به حوادث این فصل بحث روحی و روانی است که روی کار آن‌ها تأثیر گذاشته است.

دیدگاه‌ها