کد خبر : 1176211 | 08 مهر 1393 ساعت 16:15 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با as

مالک لودوگورتس:بازی با رئال 2-2 می شود

کریل دوموشیف معتقد است که بازی با رئال برای بلغارها یک جشن بزرگ است و فکر می کند که نتیجه بازی مساوی خواهد شد.

مالک لودوگورتس:بازی با رئال 2-2 می شود
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و لودوگورتس فردا شب در صوفیه بلغارستان دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. لودوگورتس باشگاهی تقریبا ناشناخته در اروپا به حساب می آید و یکی از قدرت های نوظهور کشور بلغارستان محسوب می شود.

"کریل دوموشیف"، مالک این باشگاه در مصاحبه ای اختصاصی با AS گفت :" در "رازگارد"، یک کارخانه تولیدات دارویی وجود دارد که در حال حاضر بیش از 1000 نفر در آن مشغول به کار هستند.در سال 1945 گروهی از علاقمندان به فوتبال که شاغل در این کارخانه بودند، باشگاه لودوگورتس را تاسیس کردند.

ما معمولا در دسته های دوم و سوم حضور داشتیم تا اینکه در سال 1999 این باشگاه ورشکسته و به یک تیم آماتور تبدیل شد. با این حال بازیکنان و مدیر سابق تا سال 2008 باشگاه را حفظ کردند و ما از این سال با سرمایه ای در حدود 25000 یورو، مالکیت باشگاه را در اختیار گرفتیم و در عرض 6 سال این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا رساندیم."

وی در ادامه در مورد جدال فردا شب با رئال مادرید گفت:" من عاشق فوتبال اسپانیا هستم و در سه سال اخیر، مربیان باشگاه را به تمرینات بارسا، ویارئال و اسپانیول فرستاده ام. سبک بازی خودمان را از فوتبال اسپانیا الگوبرداری کرده ایم و باید بگویم که با همین روش قهرمانی های متوالی کسب کرده ایم.

جدال با رئال یک جشن بزرگ در بلغارستان است.برای ما یک افتخار است که با قدرت های بزرگ اروپا رقابت می کنیم. خیلی ها که به ورزشگاه می آیند ممکن است هوادار رئال باشند اما از برد ما خوشحال خواهند شد. فکر می کنم نتیجه بازی 2-2 مساوی خواهد شد"

دیدگاه‌ها