کد خبر : 1477472 | 09 آذر 1396 ساعت 01:22 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

منچسترسیتی 2-1 ساوتهمپتون؛ برد در 90+6

منچسترسیتی در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد در آخرین ثانیه های دیدار امشب مقابل ساوتهمپتون به گل برتری برسد و 2-1 پیروز شود.

منچسترسیتی 2-1 ساوتهمپتون؛ برد در 90+6

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که نزدیک بود روند پیروزی های پیاپی شان قطع شوند، در دقیقه 90+6 به گل رسید تا به دوازدهمین پیروزی پیاپی شان در این رقابت ها برسند.

 

بازی با برتری سیتی آغاز شد و این تیم در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود؛ اما موقعیت ویژه ای روی دروازه ساوتهمپتون ایجاد نشد. در دقیقه 14 بود که سیتی دو موقعیت پیاپی روی دروازه حریف ایجاد کرد؛ اما واکنش های خوب فریزر فورستر مانع از گلزنی استرلینگ شد.

 

چند دقیقه بعد روی همکاری استرلینگ و فرناندینیو، یک موقعیت خوب نصیب هافبک برزیلی سیتی شد؛ اما این بار هم فارستر اجازه گلزنی به او نداد.

 

حملات سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 24، ایلکای گوندوگان می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند؛ ولی ضربه او، در حالی فارستر روی زمین افتاده بود، به کنار دروازه برخورد کرد.

 

 

1256798

 

در ادامه تیم میهمان پیش کشید و حتی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه سیتی ایجاد کرد؛ اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را سیتی هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از این نیمه سپری شده بود که این تیم به گل رسید. روی یک ضربه ایستگاهی از کوین دی بروین بود که در دهانه دروازه به پای ویرژیل فن دایک برخورد کرد و وارد دروازه شد.

 

1256805

 

 

بعد از این گل هم برتری سیتی ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که گابریل ژسوس بتواند در دقیقه 52 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد؛ اما این مهاجم جوان برزیلی نتوانست از موقعیت خوبی که آگوئرو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان ساوتهمپتون که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و بعد از یکی دو موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 75 به گل رسیدند. روی حرکت عالی سفیان بوفال و پاس در عرض او به پشت محوطه جریمه سیتی، این اوریول رومئو بود که با یک شوت دیدنی کار را تمام کرد.

 

تیم میزبان که برتری اش را از دست رفته می دید، بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفت و فشارزیادی روی دروازه ساوتهمپتون وارد کرد؛ اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست می رفت. در حالی که به نظر می رسید بازی با نتیجه مساوی به پایان خواهد رسید، سرانجام سیتی در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسید.

 

 

1256806

 

 

روی همکاری دی بروین و استرلینگ بود که ستاره انگلیسی سیتی با یک شوت فنی و غیرقابل مهار از روی خط محوطه جریمه، دروازه ساوتهمپتون را باز کرد تا سیتی مانند دیدار مقابل بورنموث، در آخرین ثانیه های بازی به پیروزی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها