کد خبر : 1574568 | 17 آذر 1397 ساعت 16:51 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین گمانه‌زنی در مدیریت باشگاه پرسپولیس

با پایان کار حمیدرضا گرشاسبی در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفته می‌شود طی چند روز آینده و پیش از اعلام مدیرعامل قطعی باشگاه، ایرج عرب به عنوان سرپرست، امور را در دست خواهد گرفت.

آخرین گمانه‌زنی در مدیریت باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، وزارت ورزش تا به امروز تمام تلاش خود را برای ادامه حضور حمیدرضا گرشاسبی در راس مدیریت باشگاه به کار گرفته است با این حال با توجه به تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان موضوع از دست آنها خارج شده است.  


این نکته را باید در نظر گرفت که با توجه به اعلام حکم مدیرعاملی گرشاسبی و دستیابی به موفقیت این نماینده در باشگاه پرسپولیس رضایت کاملی از عملکرد او وجود دارد و تنها به واسطه قانون ایجاد تغییرات در راس مدیریت سرخپوشان اجباری شده است.


این موضوع اکنون باعث شده تا گمانه زنی در خصوص آینده مدیریت باشگاه افزایش یابد. وزارت ورزش با توجه به ثبات و آرامشی که مدیران پرسپولیس طی چند وقت اخیر حضورشان در این تیم به آن دست یافته بودند، با احتیاط بیشتری به دنبال گزینه‌های جانشینی است. شاید یک بار دیگر سیاست بکارگیری عضوی از اعضای هیات مدیره همچون سه تغییر اخیر (علی اکبر طاهری از ریاست هیات مدیره به مدیرعاملی و گرشاسبی نیز از ریاست هیات مدیره به مدیرعاملی) در دستور کار آنها قرار گیرد. با این حال موضوع اصلی اینجاست که هیات مدیره کنونی پرسپولیس با حضور جعفرکاشانی، روغنی گلپایگانی  و حاجی بیگی که هر سه عضو آن با مشکل بازنشستگی مواجه هستند، صلاحیت این موضوع را دارا نیستند. این مساله باعث خواهد شد تا شایعات چند وقت اخیر در خصوص جایگزینی فرد دیگری از مجموعه پرسپولیس که به تازگی از سوی وزارت ورزش دستور کار در این باشگاه را به دست آورده به عنوان سرپرست موقت با جدیت بیشتری دنبال شود؛ ایرج عرب.


ایرج عرب با حکم معاون مالی و اداری از سوی وزارت ورزش مامور حضور در این باشگاه شده است و نزدیک به یک سال از عمر این حضور می‌گذرد. عرب که سابقه مدیریت کل حراست وزارت ورزش و جوانان را در کارنامه دارد، سابقه روشنی در ورزش ندارد اما شاید آشنایی او با اصول این باشگاه طی مدت حضورش در این ساختمان بتواند او را به عنوان گزینه‌ی جدی و موقت فعلی مطرح کند تا با انتخاب اعضای هیات مدیره جدید و در نهایت بررسی گزینه‌ها مدیرعامل نهایی سرخ‌ها مشخص شود.


با این حساب احتمال کنار رفتن رسمی حمیدرضا گرشاسبی در پایان دیدار مقابل سپاهان قطعی خواهد شد و امور باشگاه تا زمان معرفی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه برعهده یکی از گمنام‌ترین چهره‌های حاضر در باشگاه خواهد بود که جستجو برای بررسی دوران مدیریت او به هیچ تیتری جز جانشینی حسنی خو در معاونت حراست وزارت ورزش و معاونت مالی – اداری باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.
باید دید در نهایت تصمیم وزیر ورزش در خصوص آینده مدیریت باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود و چه گزینه‌ای را برای این موضوع مطرح خواهد کرد.

دیدگاه‌ها