کد خبر : 1586264 | 03 بهمن 1397 ساعت 20:19 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویتنام؛ پیش به سوی شگفتی سازی (گزارش)

بازیکنان تیم ملی ویتنام خود را برای جدال حساس با ژاپن آماده می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ویتنام با گذر از اردن خود را به جمع 8 تیم برتر جام ملت های آسیا رساند. پیروزی در مرحله حذفی اتفاقی بی نظیر برای ویتنامی ها محسوب می شود و حالا آن ها به دنبال شگفتی سازی بیشتر هستند. یکی از رسانه های ویتنامی، 10 تصویر از آخرین تمرین این تیم را انتخاب کرده و به توصیف حال و هوای ویتنام پرداخته است.

 

 

1375739

 

* بازیکنان در  زمین تمرینی ورزشگاه آل مکتوم تمرین می کنند. این دومین جلسه تمرینی پس از شکست اردن است. پس از شکست اردن با ضربات پنالتی، بازیکنان احساس هیجان می کنند و وضعیت بدنی آن ها نیز به سطح پایدار رسیده است.

 

1375740

 

* قبل از تمرین تیم داوری برای آموزش استفاده از VAR به محل تمرین آمد. تکنولوژی داور ویدئویی از یک چهارم نهایی استفاده می شود و پیش تر هم در جام جهانی به کار گرفته شد.

 

1375741

 

* کاپیتان تیم «کوئه انگوک های» از سوی رسانه رسمی AFC مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت. همچنین بسیاری از رسانه های خارجی روی او توجه ویژه داشتند . «کوئه انگوک های» علاوه بر این که از لحاظ فنی در سطح ویژه ای قرار دارد، از بُعد اخلاقی هم در زمره بهترین ها است و این را در بازی با رقیبان نشان داد. او در دیدار با اردن و یمن یک پنالتی را تبدیل به گل کرد.

 

1375742

 

* «لونگ سوان ترونگ» هافبک لژیونر تیم ملی هنوز بازی نکرده است. او در گفتگو با ما گفت: هنوز به سطحی که می خواهم نرسیدم و آمادگی ام در شرایط متوسط است. «لونگ سوان ترونگ» تمام تلاشش را می کند تا مقابل ژاپن بازی کند، او در لیگ کره جنوبی توپ می زند.

 

1375743

 

* دانک وان لام پس از قهرمانی در جام سوزوکی پیشرفت فوق العاده ای داشته است. او در مسابقات اخیر با اعتماد به نفس در درون دروازه ظاهر شده و در پنالتی ها نیز موفق عمل کرد.

 

1375744

 

* پارک هنگ سییو سرمربی تیم از بازیکنان می خواهد تا با او صحبت کنند و نظرشان را بگویند، نوین ترونگ هوانگ بازیکن 29 ساله و باتجربه نخستین کسی است که پیش می رود و با سرمربی صحبت می کند.

* «نه آن» یکی از مهم ترین بازیکنان تیم در فاز هجومی به شمار می رود. او سرعتی و تکنیکی است و انتخاب های خوبی هم دارد. در بازی با تیم بزرگی چون ژاپن، «نه آن» مهره مهمی به حساب می آید.

 

1375745

 

* «کوانگ هائی» جلسه ای کوتاه با سرمربی تیم برگزار کرد. او پس از تمرین هم در زمین ماند و تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت. هافبک ویتنام در مرحله گروهی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و در سال 2018 نیز توانست به ژاپن گل بزند.

 

1375746

 

* ویتنام - ژاپن اولین بازی با داور ویدئویی در تاریخ جام ملت های آسیا است. پارک هانگ سیو سرمربی تیم در این باره به بازیکنان گفت: کاملا باید به تصمیم داور احترام بگذارید، تصمیم خود را به او تحمیل نکنید و تنها در زمانی که مجوز دارید  از VAR استفاده کنید.

 

1375748

 

* آخرین تمرین پیش از بازی با ژاپن با سوت سرمربی تیم به پایان رسید و بازیکنان بدن ها را سرد کردند؛ پیش به سوی شگفتی سازی بزرگ.

 

1375747

دیدگاه‌ها