کد خبر : 1609664 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 11:34 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

رتبه حریفان سرخابی در لیگ قهرمانان

تکلیف دو گروه مرگ امشب مشخص می شود؟

تیم های هم گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به نسبت فصل گذشته دچار افت در جدول رده بندی لیگ های داخلی شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، الدحیل که فصل گذشته در لیگ ستارگان قطر به عنوان قهرمانی دست یافته بود این فصل به مقام دومی رضایت داد و جام از آن تیم السد شد. العین هم حکایتی شبیه به الدحیل داشت. با این تفاوت که در جدول رده بندی لیگ برتر این فصل شرایط بسیار خوبی ندارد. العین فصل گذشته در لیگ امارات قهرمان شده بود اما این فصل در رده چهارم است و طبیعی است این طور تصور کنیم این تیم از جام دور شده است. الهلال هم فصل گذشته در لیگ برتر عربستان همانند الدحیل و العین بر جام قهرمانی بوسه زده بود اما هم اکنون تیم دوم جدول بشمار می رود. دراین گروه تنها وضعیت استقلال تغییر نکرده است. استقلال در حالی که فصل گذشته با شفر سوم شده بود این فصل بدون شفر هم در جایگاه سوم است و آنچه که مسلم است شانس کمی برای قهرمانی دارد.

 

این کارنامه نشان می دهد تیم های همگروه استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به نسبت فصل گذشته دچار افت شده اند. استقلال امشب در ادامه بازی های خود در استادیوم آزادی میزبان تیم الدحیل است و می تواند با کسب سه امتیاز این بازی شرایط را به سود خود برای صعود تغییر دهد.

 

اما در گروهی که پرسپولیس در آن حضور دارد تنها تیمی که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر داخلی شده بود پرسپولیس است. پرسپولیس فصل گذشته در لیگ برتر ایران جام قهرمانی را بالا برد و البته این فصل هم تیم اول جدول بشمار می رود و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. پاختاکور ازبکستان حریف امروز پرسپولیس فصل گذشته در لیگ برتر ازبکستان دوم شده بود اما این فصل شانس زیادی برای قهرمانی دارد و هم اکنون تیم اول جدول بشمار می رود. السد هم این فصل جام قهرمانی لیگ ستارگان قطر را بر بالای سر برد و این در حالی است که فصل گذشته دوم شده بود. الاهلی عربستان اما در فصل جاری افت فنی به نسبت فصل گذشته داشته، این تیم فصل گذشته در لیگ برتر عربستان دوم شده بود اما هم اکنون در رده پنجم جدول قرار دارد. اما از تیم های گروه d در حال حاضر یک تیم قهرمان شده است و دو تیم در صدر جدول قرار دارند.

 

برنامه بازی های امروز در گروه c و d از این قرار است. با این توضیح که نتایج بازی های امشب تکلیف دو گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد.

 

دوشنبه 19 فروردین


گروه c

 

20:30 استقلال – الدحیل
23:30: الهلال عربستان – العین امارات


گروه d
17:30 : پاختاکور – پرسپولیس
23:15 : السد – الاهلی عربستان

 

 

1403736

 

 

 

دیدگاه‌ها