کد خبر : 1602570 | 16 فروردين 1398 ساعت 12:13 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: سری آ باید با نژادپرستی محکم‌تر برخورد کند

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا با اشاره به توهین‌های نژادپرستانه به مویس کین، ستاره جوان یوونتوس از سری آ خواست مقابل نژادپرستی محکم‌تر ایستاده و سخت‌گیرانه‌تر عمل کند.

مانچینی: سری آ باید با نژادپرستی محکم‌تر برخورد کند

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا با انتقاد شدید از وجود نژادپرستی در فوتبال این کشور به دفاع از مویس کین، ستاره 19ساله یوونتوس برخاست که چندی پیش هدف توهین‌های نژادی قرار گرفته بود. مانچینی همچنین در مورد لئوناردو بونوچی، ستاره دیگر یوونتوس که واکنش بحث‌برانگیزی به این حادثه داشت گفت که بونوچی در این ماجرا دچار سوءتفاهم شده است.

 

مانچینی از توهین‌های نژادی به مویس کین در ورزشگاه کالیاری انتقاد کرده و آن را غیر قابل قبول خواند. روز سه‌شنبه در جریان پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل کالیاری در سری آ، توهین‌های نژادی بخشی از تماشاچیان کالیاری به مویس کین، ستاره 19ساله یووه و زننده گل دوم این تیم در ایتالیا به جنجال‌های بسیاری دامن زد.

 

1395377

 

بعد از آن، بونوچی، هم‌تیمی مویس کین مدعی شد خود او به دلیل تحریک کردن هواداران حریف پنجاه درصد مقصر بوده و ماریو بالوتلی در پاسخ به این ادعا برای مویس کین نوشت:" به بونوچی بگو شانس آوردی که من آنجا نبودم". اما مانچینی می‌گوید واکنش اولیه بونوچی اشتباه برداشت شده و او می‌داند بونوچی کسی نیست که از نژادپرستی حمایت کند.

 

مانچینی در این باره گفت:" نوع رفتاری که در مقابل مویس کین نشان داده شد غیر قابل قبول است. رفتار نژادپرستانه باید آنچنان تقبیح شود که دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم. باید در مقابل آنها جدی بود. باید سخت‌گیری کرد تا این اتفاق‌ها دیگر تکرار نشود".

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت:" مویس کین هنوز بچه است. شاید دفعه بعد او بعد از گل زدن اینطور شادی نکند ولی احتمال می‌دهد زیر فشار در آن لحظات چنین واکنشی نشان داده. به نظرم افکار عمومی درباره بونوچی هم دچار سوتفاهم شده. حالا جدل بالوتلی و بونوچی مهم‌تر از اتفاقی شده که در زمین همه شاهدش بودند و این درست نیست".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها