کد خبر : 1603297 | 19 فروردين 1398 ساعت 13:33 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب وینسیوس و فابیو

کایو تنها خارجی الوصل مقابل ذوب آهن

رسانه های اماراتی به دیدار ذوب آهن و الوصل بسیار پرداخته اند و آن را قمار آسیایی قلمداد کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، الوصل امروز در ورزشگاه زعبیل از ذوب آهن میزبانی خواهد کرد. بازی دیگر گروه بین الزورا و النصر در شهر ریاض خواهد بود. هر 4 تیم امیدوارند حداکثر امتیاز را کسب کنند تا به صعود امیدوار بمانند.

 

الوصل شرایط سختی برای بازی امروز دارد و 3 بازیکن خارجی اش غایب هستند. آن ها تنها کایو را در ترکیب خود خواهند داشت. لیما به خاطر اخراج در بازی قبلی غیبت دارد و همچنین از طرف دیگر مصدوم نیز هست. حتی احتمال دارد فابیو لیما در بازی بعدی نیز حضور نداشته باشد. وینیسیوس لیما هم در مقابل ذوب آهن بازی نخواهد کرد.

 

هدف الوصل از این بازی این است که ذوب آهن را ببرد و 6 امتیازی شود تا در بین دو تیم بالای جدول قرار بگیرد. صدرنشین این گروه الزورا است که با تفاضل گل بهتر در صدر جای گرفته است. الوصل لیگ قهرمانان را با پیروزی مقابل النصر شروع کرد اما در بازی دوم 5 گل از الزورا خورد و در هم کوبیده شد.

 

لورنتیو رگه‌کامپف سرمربی رومانیایی الوصل تاکید کرد که بازی با ذوب آهن بسیار مهم است. ما امیدواریم در مقابل ذوب آهن برنده شویم، می دانیم که حریف تیم سخت و قوی است. ما باید تمرکز کنیم تا فرصت پیروزی را نزد خودمان داشته باشیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

 

وی افزود: ما بازیکنان جانشین زیادی داریم و اعتماد کافی را به آن ها دارم، امیدوارم نمایش خوبی داشته باشند. البته می دانم تیم ایرانی هم برای برد به زمین می آید.

 

او درباره وضعیت بازیکن برزیلی اش هم گفت: وضعیت مندز را می دانیم، رغبت نداریم که به او فشار بیاوریم، به خصوص این که جانشینان خوبی داریم. این وقت ها باید تعامل کنیم و باید با شرایط کنار بیاییم. تا وقتی که شانس های ما موجود باشند و بازی در ادامه باشد، برای پیروزی تلاش می کنیم.

 

رسانه های اماراتی همچنین مصاحبه علیرضا منصوریان و قاسم حدادی فر را نیز بازتاب داده اند.

 

1396210

دیدگاه‌ها