کد خبر : 1602635 | 16 فروردين 1398 ساعت 17:17 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: می خواهم فرگوسن یوونتوس باشم

در حالی که شایعات زیادی در مورد جدایی مکس آلگری از یووه در پایان فصل شنیده می شود، او ابراز امیدواری کرد که سال های بیشتری در این تیم ماندگار شود.

آلگری: می خواهم فرگوسن یوونتوس باشم

به گزارش "ورزش سه"، ، ماسیمیلیانو آلگری می‌گوید که دوست دارد همانند فرگوسن در منچستریونایتد برای سال‌های طولانی در خاطره‌ها بماند. سرالکس بین سال‌های 1986 تا 2013 هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت و این تیم را به 38 عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف رساند.

 

 

1394050

 

 

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت:« خودم را مربی باشگاهی می‌دانم، کسی که در پایان فصل نتایج را برای تیم به ارمغان می‌آورد و نه‌ تنها از جنبه ورزشی، بلکه باعث رشد بازیکنان هم می‌شوم. نتایجی که ما کسب می‌کنیم روی صورت‌ حساب مالی باشگاه تأثیر مستقیم می‌گذارد. امیدوارم نقشی همانند فرگوسن داشته باشم چون این به این معناست که سال‌ها در یوونتوس ماندگار خواهم شد.»


آلگری که شاگردانش فردا شب در هفته سی‌و یکم سری آ ایتالیا پذیرای میلان هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« میلان پیشرفت زیادی کرده و دیدار یووه - میلان همیشه بازی متعادلی بوده است. بازی سخت و البته هیجان‌انگیزی خواهد شد و باید با ارائه یک بازی خوب، خودمان را برای بازی با آژاکس در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آماده کنیم.»

 

وی در خصوص وضعیت بازیکنانش گفت:« احتمالاً در بازی فردا به جورجو کیه‌لینی استراحت خواهیم داد. کریستیانو رونالدو هم بهتر به نظر می‌رسد. مانژوکیچ، دیبالا و اسپیناتزولا همگی در دسترس هستند. بونوچی که از مصدومیت زانویش می‌ترسیدیم، خوشبختانه مشکلی ندارد.

وضعیت سامی خدیرا را همچنان باید ارزیابی کنیم و داگلاس کاستا هم باید به بازی با آژاکس برسد. کوادرادو برای تقابل با اسپال آماده بازی خواهد بود. کاسرس به مدت سه هفته خانه‌نشین خواهد بود و وضعیت ماتیا پرین را هم باید روز به روز مورد بررسی قرار دهیم و او به بازی فردا نمی‌رسد. الکس ساندرو نیز وضعیت خوبی دارد.»

دیدگاه‌ها