کد خبر : 1600082 | 01 فروردين 1398 ساعت 01:10 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف آلمان در دیدار دوستانه مقابل صربستان

تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه مقابل صربستان با تساوی 1-1 متوقف شد.

توقف آلمان در دیدار دوستانه مقابل صربستان

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار که اولین بازی ژرمن ها بعد از ایجاد تغییرات گسترده در فهرست این تیم توسط یواخیم لوو بود، این تیم نمایش چندان درخشانی نداشت و در نهایت به یک تساوی رضایت داد.

در این دیدار که در ورزشگاه وولکس واگن آره نا، ورزشگاه خانگی وولفسبورگ برگزار شد، بازی چندان دوستانه هم پیش نرفت و در نهایت به اخراج یکی از بازیکنان صربستان در ثانیه های پایانی بازی منجر شد.

تیم  میهمان در این بازی شروع بهتری داشت و تنها 12 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که با اشتباه مدافعان آلمان، توپ به لوکا یوویچ رسید و او هم با ضربه سر، دروازه مانوئل نویر را باز کرد.

 

1392225

 

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم آلمانی ها نمایش بهتری داشتند و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 69 به گل رسیدند. روی حرکت خوب رویس از سمت چپ و پاس در عرض او بود که لئون گروتسکا صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم، کار را تمام کرد.

 

1392226

 

هر دو تیم تلاش کردند تا در دقایق باقی مانده به گل برسند اما موفق نشدند. در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، خطای شدید پاوکوف روی سانه باعث شد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند؛ اما این اتفاق تاثیری در نتیجه نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1392222

دیدگاه‌ها