کد خبر : 1604528 | 24 فروردين 1398 ساعت 17:48 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

میخواهم در روز تولدم نمایش خوبی داشته باشم

علوان‌زاده: انگیزه‌ام برای استقلال روی هزار است!

احسان علوان زاده می‌گوید انگیزه اش برای بازی استقلال بسیار بالاست و می‌خواهد نمایش خوبی را ارائه کند.

علوان‌زاده: انگیزه‌ام برای استقلال روی هزار است!

به گزارش ورزش سه، احسان علوان زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نساجی تیم چغری دارد و بازیکنانش خوب می‌دوند. بازیکنان خوبی هم دارند و ما هم شرایطمان خوب بود، باید می‌بردیم اما نبردیم و ای کاش می‌بردیم تا با روحیه بیشتر به مصاف استقلال برویم. چون ما وسط جدولی هستیم هر دو تیم احتیاط کردیم اما انشالله بازی بعدی سعی میکنیم برنده شویم.

 

او درباره بازی با استقلال هم عنوان کرد: بازی استقلال بازی خیلی مهمی است و ما برای برد می‌رویم، سخت است استقلال را در آزادی ببری اما ما میرویم که انشالله سه امتیاز را بگیریم. خودم انگیزه خیلی زیادی دارم و انگیزه ام روی هزار است تا در روز تولدم خوش بدرخشم.

وی راجع به نیمکت نشینی اش هم گفت: نظر آقا رضا بود که روی نیمکت بنشینم اما در تمرینات گذشته تمام تلاشم را کرده ام تا مقابل استقلال فیکس باشم و همانطور که گفتم در روز تولدم نمایش خوبی را ارائه کنم.

 

علوان زاده در پایان در خصوص مدعیان این فصل قهرمانی توضیح داد: ما خودمان با مدعی ها بازی داریم، سه چهار بازی سختی داریم، سپاهان و سایپا و پرسپولیس مانده. امیدوارم حداقل از همه تیم ها امتیاز بگیریم. آن ها برای قهرمانی و سهمیه میجنگند و کار سختی داریم. می‌خواهم بگویم پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور خوب بوده اند و لیگ جذابی ارائه کرده اند. تراکتور روی اشتباه گل خورد و به نظرم شانس قهرمانی هنوز دارد.

دیدگاه‌ها