کد خبر : 1462984 | 31 شهریور 1396 ساعت 22:54 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی ناامید کننده بایرن برابر ولفسبورگ

بایرن مونیخ در دیداری خانگی در حالی که با دو گل از ولفسبورگ پیش بود، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

تساوی ناامید کننده بایرن برابر ولفسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که به دلیل عملکرد پر نوسان شان در رقابت های این فصل با انتقادهای زیادی روبرو شدند، در دیدار امشب هم نتوانستند از برتری شان محافظت کنند و در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

 

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند؛ اما دفاع خوب بازیکنان ولفسبورگ مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

 

برتری بایرن ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 33 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. برخورد نه چندان جدی مدافع ولفسبورگ با لواندوفسکی را داور بازی پنالتی تشخیص داد و خود این مهاجم لهستانی، آن را تبدیل به گل کرد.

 

حملات بایرن بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 42 به گل دوم رسید. آرین روبن که در زمین حریف صاحب توپ شده بود، بعد از یک پیشروی خوب، شوتی زد که بعد از برخورد به مدافع حریف، وارد دروازه شد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 2-0 بایرن به پایان رسید.

 

 

1242875

 

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل سوم برسد؛ اما این ولفسبورگ بود که در دقیقه 56، روی اشتباه عجیب اولریش، یکی از گل های خورده را جبران کرد.

 

روی یک ضربه ایستگاهی بود که اولریش ضربه نه چندان محکم ماکسیمیلیان آرنولد را نتوانست کنترل کند و توپ وارد دروازه بایرن شد.

 

بایرنی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و می توانستند خیلی زود بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش دهند؛ اما واکنش خوب کئون کاستلیز، دروازه بان ولفسبورگ، دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

 

در حالی که بایرنی ها سخت به دنبال زدن گل بعدی بودند و موقعیت های خوبی را از دست دادند، ولفسبورگ در دقیقه 83 به گل تساوی رسید.

 

روی ارسال ورهی به محوطه جریمه بایرن، دیداوی با ضربه سر کار را تمام کرد و بازی را به تساوی کشاند.

 

در دقایق پایانی تلاش بایرنی ها برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها