کد خبر : 1361493 | 07 مهر 1395 ساعت 15:27 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

العین- چونبوک؛ فینال احتمالی لیگ قهرمانان آسیا

دو تیم چونبوک موتورز کره و العین امارات با ارائه نمایش قدرتمند در دور رفت مسابقات از شانس بالایی برای رسیدن به فینال این دوره از مسابقات برخوردار هستند.

العین- چونبوک؛ فینال احتمالی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم فوتبال العین در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را در خانه شکست دهد تا گام مهمی در رسیدن به فینال این دوره از مسابقات بردارد و هم‌چنان به مسیر رو به رشد خود در این مسابقات ادامه دهد. در سوی مقابل و در جدول شرق آسیا هم دو تیم اف سی سئول و چونبوک موتورز کره جنوبی برابر هم قرار گرفتند که دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 4 بر 1 به سود چونبوک به پایان رسید، تا این دو تیم شانس بیشتری نسبت به دو نماینده دیگر برای رسیدن به فینال داشته باشند.

 

1146168


عمر عبداارحمان بازیکن تکنیکی تیم العین امارات در ثبت پیروزی مقابل الجیش نقش حیاتی را ایفا کرد و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل کمک کرد تا پس از 11 سال بار دیگر تیم  العین در آستانه رسیدن به فینال این مسابقات قرار بگیرد. تیم العین در مرحله پیشین این رقابت ها هم موفق شده بود تیم ذوب‌آهن اصفهان را در مجموع با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد.


این دو تیم با ثبت این نتایج تقریبا کار آسانی را در دور برگشت برای خود رقم زدند و در خانه حریفان خود با خیال آسوده‌تری می توانند به میدان روند.
دیدار برگشت این دو تیم سه هفته دیگر پیگیری خواهد شد تا دو تیم فینالیست آسیا در سال 2016 شناخته شوند.

دیدگاه‌ها